טלוויזיה

אברי גלעד עצוב: איזו תכנית הוא כבר כנראה לא יגיש?

המגיש הוותיק בישר בפייסבוק שלו: "עונה חדשה של "אל תפילו את המיליון" מתארגנת בימים אלה. אני שמח לפתוח את ההרשמה לכל מי שרוצה לעמוד איתי על הבמה העגולה ולחלום על מיליון שקלים במזומן ביד"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום Magma Images, יחצ רשת 13)
אברי גלעד בישר בשבוע האחרון  בפייסבוק שלו, כי התכנית 'אל תפילו את המיליון', השעשועון ברשת 13 שהוא הנחה בהצלחה בעונה הקודמת, תחזור לעונה נוספת כשהוא מחכה לזוכים שיצליחו לקחת את מיליון השקלים.
גלעד כתב בפייסבוק שלו כח: "מיליון!!!! הודעה משמחת בשבילי וגם בשבילכם. עונה חדשה של "אל תפילו את המיליון" מתארגנת בימים אלה. אני שמח לפתוח את ההרשמה לכל מי שרוצה לעמוד איתי על הבמה העגולה ולחלום על מיליון שקלים במזומן ביד".
עוד הוסיף המגיש הוותיק: "אם אתם מאלה שיושבים בבית ופותרים את כל השאלות, כתבו עכשיו מייל ל- tamarepler@gmail.com תנו כמה פרטים, פנקו בתמונה, והחזיקו אצבעות. תייגו נא את מי שאתם חושבים שמתאים או מתאימה. להתראות באולפן".

יחד עם זאת, גלעד נשאל על ידי אחד העוקבים לגבי האפשרות להחזיר את 'אחד נגד מאה' השעשועון הגדול הקודם שהנחה גלעד והיה להצלחה גדולה ושודר למשך מספר עונות. בתשובה לכך השיב: "לצערי לא. אחד נגד מאה יקרה מדי להפקה במציאות התקשורתית של היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה