קריירה ולימודים

מגן שר הבריאות יוענק לעיוור שהקים את סיירת המתנדבים למען חיילי צה"ל

סלומון ביטון שהתעוור בעקבות התפרצות מחלה, בה לקה במהלך שירות הקבע לפני כעשרים שנים - יקבל את הכבוד
מערכת ice | 
סלומון ביטון (צילום דיאגו מיטלברג)
סלומון ביטון – עיוור, נכה צה"ל, שהקים את סיירת המתנדבים למען חיילי צה"ל, יקבל בשבוע הבא את מגן שר הבריאות, רגע לפני היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות. בעקבות פעילותו ההתנדבותית, בשבוע הבא ביטון יקבל את מגן שר הבריאות להתנדבות בקהילה. סלומון ביטון שהתעוור בעקבות התפרצות מחלה, בה לקה במהלך שירות הקבע לפני כעשרים שנים, משמש היום בתפקיד מעסה רפואי בכיר במרפאת מאוחדת בבאר שבע ועוסק רבות בפעילות התנדבותית.
לפני 8 שנים החל ביטון להתנדב כמעסה רפואי במחלקה האונקולוגית בבית החולים סורקה בבאר שבע. כמה שנים לאחר מכן, הוא הקים את "סיירת המעסים המתנדבים למען חיילים צה"ל" המגיעים לבסיסי צה"ל, יחידות מובחרות, בתי חולים ועוד', על מנת להעניק טיפול ועיסוים לחיילים. במקביל לעבודה השוטפת, ביטון מעביר הרצאות העצמה הכוללות את סיפור חייו בהתנדבות במסגרות שונות כגון: ארגונים ממשלתיים, יחידות צבאיות, בתי חולים, עיריות ועוד.
עצם היותו אדם עיוור לא מונע ממנו לעשות חיל ולהצליח בכל פועלו מעל ומעבר. במהלך השנים, תחת ידיו של ביטון עברו אלפי חולים, נכי צה"ל, אנשים בעלי צרכים מיוחדים וחיילים, ולכולם ניתן הטיפול המתאים ללא תשלום. רגע לפני ציון יום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, מאוחדת שמחה להודיע על ההחלטה להעניק את מגן שר הבריאות למתנדבים לסלומון ביטון, על התנדבותו רבת השנים בתחום הבריאות. מגן מיוחד יוענק לביטון בטקס רשמי שיערך על ידי משרד הבריאות במעמד שר הבריאות מר ניצן הורביץ ב-23 לנובמבר במרכז ז'ראר בכר בירושלים.
עדי בראל, מנהלת מרחב נגב במאוחדת: "אני מבקשת לברך את סלומון קודם כל על ההתמדה ונחישות שלו לעזור לבני אדם. על רוח ההתנדבות שלו שגורמת לכל כך הרבה אנשים כל כך הרבה אושר. המעמד הזה הוא בהחלט הבמה הראויה להציג את פועלך רב השנים. אנחנו במאוחדת לא הופתענו כלל מהבחירה בסלומון וגאים מאוד בפעילות שלו עבור מבוטחי הקופה וכלל התושבים בדרום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה