קריירה ולימודים

למרות דו"ח רבעוני מוצלח: סיסקו תפטר 4,000 עובדים

סיסקו מפרסמת השבוע את הדו"ח הרבעוני שלה ומציגה צמיחה שמפתיעה את המומחים. אבל, זה לא עוצר בעדה מלפעול כמו חברות אחרות בשוק ולפטר כ-5% מסך עובדיה בשביל להתחיל הליך "ארגון מחדש"
מערכת ice | 
פיטורים (צילום freepik)
חברת סיסקו פרסמה לאחרונה את דו"ח הרבעון הפיסקאלי הראשון שלה והפתיעה את המומחים הכנסות של 13.63 מיליארד דולר, לעומת ה-13.31 מיליארד דולר שהם צפו לה. אך, על פי 'כלכליסט' בדו"ח מסתתר סעיף שמפרט כי החברה תוציא 600 מיליון דולר עבור פיצויים ל-4 אלף עובדים שיפוטרו.
על פי הדוח מדובר בהוצאות שמטרתן לסייע ל'ארגון מחדש' עבור החברה וכאמור חלק מהארגון הוא גם שחרור של 5% מכוח האדם שלה, שכיום עומד על 800 אלף שכירים. על פי החברה הפיטורים יתרחשו ברבעון השני של 2023.
למרות הכול, החברה מצהירה כי היא עדיין צופה שאת שנת 2023 היא תסיים עם אותה כמות עובדים כמו עכשיו ועל כן לא יהיה מדובר בצמצום. לצד כספי הפיצויים, שאר המשאבים יתמקדו על חטיבות המערכות הארגוניות והאבטחה, צמצום חלל המשרדים ומעבר למודל עבודה היברידי.
הודעה על שינוי בחברה אינו מפתיע לאור השינויים הרבים שעושות חברות גדולות נוספות בשוק, דוגמת מטא ואמזון, שגם מקצצות בכוח האדם שלהן. סיסקו הודיעה כי הפיטורים לא יהיו רלוונטיים לעובדי סיסקו בארץ
כאמור, סיסקו הפתיע את האנליסטים עם דו"ח רבעון מוצלח שעקף את התצפיות וזאת לאור ההקלה בשיבושים של שרשראות האספקה שעזרו לה למשוך לקוחות בתקופה כלכלית קשה. 
התחזיות לעתיד צופות כי החברה תמשיך לצמוח בשיעור הכנסות שנתי של עד 6.5% והרווח למנייה יעמוד על טווח של 3.51-3.58 דולר למניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה