השוק
לראשונה: מותג הקנאביס הרפואי הישראלי זכה בתחרות היוקרתית
חברת הקנאביס הרפואי הישראלית סולו עשתה היסטוריה והפכה לראשונה בתחומה שזכתה במקום הראשון בקטגוריות בריאות ויופי בתחרות Israel Brand Awards 2024
לראשונה, חברת קנאביס רפואי סולו עשתה היסטוריה וזכתה במקום הראשון בקטגוריות בריאות ויופי בתחרות Israel Brand Awards 2024. "סולו" (SOLO), הוא מותג קנאביס פרימיום של קבוצת מדוקאן.
אמנון אילוז, מנכ"ל רה-לבנט: "אסטרטגית המיתוג שגובשה עבור סולו לקחה את האקסקלוסיביות של המוצר והפכה אותה לסיפור. היא מדברת על שותפות סוד, על להיות חלק ממשהו אישי, מובנת רק ליודעי דבר. חווית הצריכה אליה כיוונו היא אישית ולא חברתית, ומשם גם הצמדנו את השם שמדבר אל האגו – "SOLO".
מימין נרקיס טסלר אמנון אליוז ותמר, צילום: יח"צ
נרקיס טסלר, סמנכ"לית אסטרטגיה ופיתוח עסקי בקבוצת מדוקאן "חשוב להבין כי קיימות הרבה מאוד מגבלות על תחום הקנאביס הרפואי תחת רגולציה קפדנית ביותר. מדובר במציאות מאתגרת המקשה על הבאת היתרונות והייחודיות של מוצרי סולו לידיעת קהל היעד שמחפש את המוצרים הטובים ביותר שיש".
עוד ב-
טסלר, המשיכה בדבריה ומסרה: "מהרגע הראשון היה ברור שאנו מעוניינים למצב את סולו תחת המסר המובהק של הצבת המטופלים במרכז, או כפי שאנחנו מגדירים זאת SOLO – YOU’RE the ONE. וזה אומר לתת את התחושה גם ברמת המיתוג , כי הם עתידים לפגוש מוצר מוגמר העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה