שיווק ופרסום

אל על בהישג: זה הפרס היוקרתי בו זכתה בתחרות

ענקית התעופה הישראלית, אל על, זכתה במקום הראשון במיתוג חברות, וזאת כחלק מהתחרות היוקרתית - תחרות המיתוג של ישראל שמתרחשת בשעה זו, וזאת עבור המיתוג מחדש של החברה. נדב חנין סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על: "הישג משמעותי שמעיד על הצלחת המהלך שלנו". כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
נדב חנין, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל באל על (צילום דוברות אל-על)
תחרות המיתוג של ישראל ( Israel Brand Award) מתרחשת בשעה זו היום (ראשון) במוזיאון תל אביב, כאשר בגזרת מיתוג החברת גרפה ענקית התעופה הישראלית, אל על, תחת ניהול המיתוג של סמנכ"ל השיווק נדב חנין,  את הפרס היוקרתי של מיתוג חברות והמקום הראשון, שבוצע על ידי Eureka מבית גיתם.  
תהליך המיתוג כלל השקת שפה חדשה אשר במרכזו עומד החלון האייקוני של מטוס הנוסעים המשתנה קונספטואלית ליעדים שונים, הטבות או מסרים כלליים ובעצם משלב את החיבור בין הבטחון שבבית לבין הסקרנות וההרפתקה של מה שקורה בחוץ. צבע השפה החדשה נשען על צבע הכחול רויאל שהחליף את הכחול הכהה שליווה את אל על שנים. הסלוגן המוכר והאהוב ״הכי בבית בעולם״, שכבר הפך להיות מטבע לשון ממשיך ללוות את פרסומי החברה.
במסגרת השפה החדשה, הושם דגש בחדשנות בדיגיטל ועל הקשר עם הלקוחות באמצעות הנכסים הדיגיטליים של החברה.
על מנת להעצים את מהלך המיתוג מחדש, ולייצר את הנוכחות הכי ישראלית שיש, גייסה החברה את המוזיקאי האהוב חנן בן ארי שישמש כפרזנטור החברה, הבחירה בחנן נעשתה בין היתר, בהמשך למחקר שביצעה אל על,  ממנו עולה כי 84% מהנשאלים העידו שחנן מייצג ישראליות ו-91% העידו שהוא מייצג את מה שטוב ויפה בישראלים.
נדב חנין, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על: "מהלך המיתוג מחדש נועד לרענן את המותג אל על, אחד המותגים המוכרים בכל בית בישראל. הזכייה בפרס במיתוג היא הישג משמעותי שמעיד על הצלחת המהלך שלנו לבנות מותג אהוב ומזוהה עם חדשנות, ישראליות ואיכות, לצד שמירה על הרוח המייחדת את חברת אל על מחברות תעופה אחרות בעולם".
מנכ"לית Eureka מבית גיתם, מירב פלד: "תהליך המיתוג המחודש של אל על היה מסע לגילוי העומק האמיתי של המותג. חיפשנו שפה שתבטא את ההרגשה המוכרת של 'הכי בבית בעולם', סלוגן שמלווה את החברה עשרות שנים, תוך שהיא פותחת לנו דלתות להרפתקאות חדשות. השפה החדשה מאפשרת לנו להישאר נאמנים לערכי המותג ולחדש בו-זמנית, ורסטילית בהתאם לצרכים המשתנים של הנוסעים ושל החברה".
התחרות, כאמור, כוללת 16 קטגוריות ואת הפרס ADLER BRAND AWARD, ע״ש ראובן אדלר שיוענק לעבודת המיתוג הטובה מכולם. יו״ר צוות השופטים השנה הוא שגיא חביב מאנשי המיתוג הזהותי המובילים בעולם, שותף בפירמת  Chemayeff&Geismar&Haviv. התחרות ISRAEL BRAND AWARD הינה ביוזמת תBrand Academy, המרכז למיתוג מתקדם בעידן החדש בהובלתו של יריב עמית ובשיתוף חברת  KANTAR ישראל.
 
צילום מסך מהתחרות
בין 16 הקטגוריות בתחרות: היי טק, חברות, ריטייל וצריכה, בנקאות ושוק ההון, נדל״ן, משקאות, מזון, יופי, תרבות ועוד. בנוסף, השנה התווספו שתי קטגוריות המיועדות האחת קיימות והשנייה שתחשוף את "ההבטחה" -הסטודנט.ית המבטיחים בישראל במיתוג. צוות השופטים הבכיר שפט על פי  איכות ומקוריות פורצת דרך ועקבית של קונספט, עיצוב וביצוע על פני מספר נקודות מגע של מותג. בכל קטגוריה 3 זוכים: מקום ראשון, שני ושלישי.
חבר השופטים:
ד"ר דן הרמן- מרצה וחוקר מותגים בינלאומי, אבי רעיון הfomo – בעולם, שולי כרמל- מנהלת חטיבת המשקאות בחברת CBC (קוקה קולה, נביעות, פריגת ועוד), ארז גביש- מנהל המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, גלית מור משורר- מנהלת היחידה העסקית באגף השיווק של תנובה, מיכל סודאי- הובילה תהליכי מיתוג של חברות בינלאומיות, השתתפה בתערוכות עיצוב ,וזכתה בפרסים רבים על עבודותיה לאורך השנים, ד"ר דנה טבת- ד"ר לשיווק, מנהלת תוכנית התואר הראשון במנע״ס, בבית הספר הבינלאומי באוניברסיטת רייכמן, אירית חיון- בעלת חברת מיתוג IRIT HAYON  וגלריה 1of135.com, גבי זלצמן- אמן, מעצב ופרסומאי, שותף בחברת הפרסום "חברון זלצמן", ד"ר רינת שאנן סצ'י- ד"ר לשיווק ופרסום, המנהלת האקדמית של תואר שני MBA באוניברסיטה הפתוחה, צחי דינר- מנהלת המחלקה לתקשורת חזותית חולוןHIT , הלל גייגר- מנהל שיווק ותקשורת, אמדוקסירון שיין(jewboy)- שימש כראש המחלקה לתקשורת חזותית, עיצוב ואנימציה במרכז האקדמי ויצו חיפה ב- 10 השנים האחרונות, עטרה בילר- מעל 30 שנה אסטרטגית ופלנרית שהייתה בכל הצמתים והמשרדים החשובים של עולם הפרסום והמיתוג, רז מסינג- Head of brand marketing of Wix Studio, שי אלמוג- לשעבר, מנהל אגף השיווק של בריאות כללית, גולן נוחיאן - פרסומאי, בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, מאייר, איש תקשורת,  מאחוריו הצלחות גדולות של מפלגות פוליטיות בשנים האחרונות, ארזה ליבנת - בוגרת בצלאל, שימשה כמנהלת  הקרייאטיב במשרדי הפרסום הגדולים בישראל וכיום בעלים של ALL IN ONE סטודיו בוטיק מצליח רפי צרפתי - מבכירי ענף הפרסום בישראל. כיום עוסק באסטרטגיה ופיתוח עסקי בתחום ההיי טק. רז מכטינג – מנהל קריאטיב  שיווק מותג WIXיובל סער-מייסד פורטפוליו,המגזין לעיצוב, אמנות ותרבות חזותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה