שיווק ופרסום

אל על חוגגת בענק: גרפה את הפרס הנחשק ביותר בתחרות היוקרתית

ענקית התעופה הישראלית חוגגת בתחרות המיתוג של ישראל עם הפרס היוקרתי והנחשק ביותר בתחרות, וזאת מעבר למקום הראשון בקטגוריית החברות. מדובר בפרס ADLER BRAND AWARD ששם את המיתוג מחדש של אל על מעל כל המתחרות בכל הקטגוריות ומול כל המתמודדים. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  1
אל על זוכה בתחרות המיתוג של ישראל (צילום יחצ)
הפרס הנחשק מכולם ADLER BRAND AWARD בתחרות המיתוג הישראלית, הוענק לפני שעה קלה היום (ראשון) לענקית התעופה הישראלית אל על, וזאת על המיתוג מחדש והשפה החדשה שיצרה, תחת ניהולו של סמנכ"ל השיווק והדיגיטל נדב חנין ושבוצע על ידי Eureka מבית גיתם. 
מדובר בפרס הנחשק מכולן בתחרות המיתוג של ישראל, וזאת לאחר שאל על כבר גרפה את המקום הראשון בקטגוריית החברות, ועתה התמודדה על הפרס הנחשק -עבודת המיתוג הטובה מכולם מול כלל המתמודדות החזקות. חבר השופטים בחר באל על שקטפה הישג מרשים ומשמעותי.

הפרס הנחשק בתחרות המיתוג של ישראל - לאל על.
כזכור, בתחרות המיתוג של ישראל -  Israel Brand Award, מתמודדים כל המועמדים בקטגוריות קטגוריות שונות על המיתוג הטוב ביותר שנעשה. התחרות כוללת 16 קטגוריות ואת הפרס ADLER BRAND AWARD, ע״ש ראובן אדלר שיוענק לעבודת המיתוג הטובה מכולם - בו זכתה ענקית התעופה הישראלית.
יו"ר צוות השופטים השנה הוא שגיא חביב מאנשי המיתוג הזהותי המובילים בעולם, שותף בפירמת  Chemayeff&Geismar&Haviv. התחרות ISRAEL BRAND AWARD הינה ביוזמת תBrand Academy, המרכז למיתוג מתקדם בעידן החדש בהובלתו של יריב עמית ובשיתוף חברת  KANTAR ישראל.
בקטגוריית החברות, זכתה מוקדם יותר אל על, ולאחר מכן התמודדה על הפרס הנחשק ביותר - בו גם זכתה, ובסה"כ 2 פרסים בתחרות היוקרתית.

בתמונה: נדב חנין, סמנכ״ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, אופיר גולדמן, ראש אגף שיווק ודיגיטל באל על, לי בן חמו, מנהלת תקשורת שיווקית באל על, מירב פלד, מנכ״לית Eureka מבית גיתם וצוות המעצבים ומשפחתו של ראובן אדלר ז״ל, לצד אייל חומסקי מבעלי משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי
נדב חנין, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על: "מהלך המיתוג מחדש נועד לרענן את המותג אל על, אחד המותגים המוכרים בכל בית בישראל. הזכייה בפרס במיתוג היא הישג משמעותי שמעיד על הצלחת המהלך שלנו לבנות מותג אהוב ומזוהה עם חדשנות, ישראליות ואיכות, לצד שמירה על הרוח המייחדת את חברת אל על מחברות תעופה אחרות בעולם".
מנכ"לית Eureka מבית גיתם, מירב פלד: "תהליך המיתוג המחודש של אל על היה מסע לגילוי העומק האמיתי של המותג. חיפשנו שפה שתבטא את ההרגשה המוכרת של 'הכי בבית בעולם', סלוגן שמלווה את החברה עשרות שנים, תוך שהיא פותחת לנו דלתות להרפתקאות חדשות. השפה החדשה מאפשרת לנו להישאר נאמנים לערכי המותג ולחדש בו-זמנית, ורסטילית בהתאם לצרכים המשתנים של הנוסעים ושל החברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא עוזר היום למניה
    אלעד 11/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגרועים לא מתקנים כבר מ2016 לא מצמצעם הוצאות .כלום
    סגור