קריירה ולימודים

שוב: בכירים בוואטסאפ ופייסבוק נוטשים את החברה

פחות משבועיים לאחר שבכיר בחברה ערק למתחרה, שני בכירים נוספים עוזבים אותה מסיבה לא ברורה, אך שלפי מקורות אינה קשורה בגל הפיטורים הענק

יאיר מור | 
פייסבוק (צילום pexels)
שני בכירים בסניף ההודי של ענקית אפליקציות התקשורת והרשתות החברתיות מטא (לשעבר פייסבוק) נטשו בימים האחרונים את החברה, כך מדווח אתר Moneycontrol.
שני הבכירים הם מנהל פעילות וואטסאפ בהודו, אבהיג'יט בוסה, ומנהל המדיניות של מטא בהודו, ראג'יב אגארוואל. המקורות שאיתם דיבר האתר לא ידעו להגיד מה הסיבה לעזיבה או לאן ממשיכים השניים, אך כן טענו כי לא מדובר בחלק מגל הפיטורים הענק שעליו הכריזה החברה בשבוע שעבר, ובמסגרתו היא תיפרד מ-11,000 עובדים אחרים, המהווים 13% מכוח האדם שלה.
העזיבות של השניים תוך ימים מחשידות, במיוחד לאור העובדה שהן מגיעות פחות משבועיים לאחר שמנהל הפעילות של מטא בהודו, אג'יט מוהאן, ערק למתחרה המושבעת סנאפ. השניים ניהלו את אחד מהפרויקטים החשובים ביותר של מטא – שכן מארק צוקרברג בונה בשנים האחרונות תילי תילים של תקוות על השוק ההודי. הודו היא המדינה עם מספר המשתמשים הגדול ביותר גם בפייסבוק וגם בוואטסאפ, והחברה מנצלת את האיחור (בלשון עדינה) של הודו בשירותים מודרניים לאזרחים כדי לנסות להפוך לבנק, קניון וירטואלי וכל דבר אחר שיביא משתמשים במדינה להעביר דרכה כספים, שעליהם תוכל לקטוף עמלה יפה.
וויל קת'קארט, מנכ"ל וואטסאפ, מסר: "אני רוצה להודות לאבג'יט בוסה על התרומות האדירות שלו כמנהל הראשון של וואטסאפ בהודו. יצר היזמות שלו סייעו לצוות שלנו להביא שירותים חדשים שהועילו למיליוני אנשים ועסקים. יש עוד כל כך הרבה (דברים) שוואטסאפ יכולה לעשות עבור הודו, ואנו נרכשים להמשיך לסייע בקידום הטרנספורמציה הדיגיטלית של הודו".
מאניש צ'ופרה, מנהל השותפויות במטא הודו: "במהלך השנה האחרונה, (אגארוואל) שיחק תפקיד חשוב בניהול היוזמות מובלות-המדיניות שלנו באזורים כגון בטיחות משתמשים, פרטיות והרחבת תוכניות כמו GOAL כדי להוביל הכללה דיגיטלית במדינה. הוא גם הנהיג קשר פעיל מול בעלי עניין מתחומי המדיניות והרגולציה. אנו אסירי תודה על התרומות שלו ומאחלים לו כל טוב בעתיד".
לתפקידו של אגארוול מונה שיבנאת' ת'וקראל, שניהל עד כה את המדיניות הציבורית של וואטסאפ בהודו. כעת הוא יעשה את אותו דבר עבור כל האפליקציות של מטא במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה