דיגיטל וטק

זעזוע במטא: יותר מ-11 אלף עובדי החברה יפוטרו

גל הפיטורים הקשה במטא יוצא לדרך, לפי מייל ששלח מייסד החברה מאר' צוקרברג לעובדים, בהליך הפיטורים הקרוב יותר מ-11 אלף עובדים יאבדו את מקום עבודתם
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום vecteezy, shutterstock, יוטיוב/ The Verge)
מטא מפטרת 13% מהצוות שלה שהם יותר מ-11,000 עובדים, אמר המנכ"ל מארק צוקרברג במכתב ששלח לעובדי החברה הבוקר (רביעי). "היום אני חולק כמה מהשינויים הקשים ביותר שעשינו בהיסטוריה של מטא", אמר צוקרברג במכתב. למעשה מדובר בגל הפיטורים הגדול ביותר השנה בתעשיית הטכנולוגיה.
צוקרברג הוסיף "החלטתי לצמצם את גודל הצוות שלנו בכ-13% ולתת ליותר מ-11,000 מהעובדים המוכשרים שלנו ללכת. אנחנו גם נוקטים במספר צעדים נוספים כדי להפוך לחברה רזה ויעילה יותר על ידי קיצוץ בהוצאות לפי שיקול דעת והארכת הקפאת הגיוס שלנו לרבעון הראשון". צוקרברג סיים וכתב "אני רוצה לקחת אחריות על ההחלטות האלה ועל איך שהגענו לכאן. אני יודע שזה קשה לכולם, ואני מצטער במיוחד לאלו שנפגעו".
בטרם שלח את המכתב לעובדי החברה קיים צוקרברג פגישה עם בכירים רבים בהנהלת מטא ועדכן אותם במהלכים הקרובים. לפי בכירים שנכחו באותה פגישה, צוקרברג נראה מדוכדך מאוד ולקח עליו את מלוא האחריות לכישלונות האחרונים של מטא בראשה הוא עומד. צוקרברג הוסיף כי האופטימיות שלו לגבי צמיחה הובילה לעודף בכוח האדם בחברה. מנהלת משאבי האנוש במטא, לורי גולר, אמרה כי העובדים שיפוטרו יקבלו פיצוי של ארבע משכורות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה