קריירה ולימודים

עובדי פייסבוק ישראל ישלמו ביוקר? עשרות יקבלו מכתבי פיטורין

גם כאן בארץ ייתכנו פיטורים במסגרת הייעול הבינלאומי שתבצע החברה כדי לשפר את הרווחיות שלה. על פי ההערכות, עשרות עובדים עשויים לשלם במשרה שלהם, כאשר מדובר בעובדי הדרג הנמוך יותר, שהפיצויים שיקבלו יהיו נמוכים יותר
מערכת ice | 
פייסבוק (צילום shutterstock)
סערת ענק היום במטא, חברת האם של פייסבוק, שפיטרה 13% מהצוות שלה וכוח העבודה הזמין שלה, כאשר מדובר ביותר מ-11,000 עובדים, כך הסביר המנכ"ל מארק צוקרברג במכתב ששלח לעובדי החברה הבוקר (רביעי) בתפוצה רחבה.
צוקרברג הסביר במכתב: "היום אני חולק כמה מהשינויים הקשים ביותר שעשינו בהיסטוריה של מטא. החלטתי לצמצם את גודל הצוות שלנו בכ-13% ולתת ליותר מ-11,000 מהעובדים המוכשרים שלנו ללכת".

עוד אמר: "אנחנו גם נוקטים במספר צעדים נוספים כדי להפוך לחברה רזה ויעילה יותר על ידי קיצוץ בהוצאות לפי שיקול דעת והארכת הקפאת הגיוס שלנו לרבעון הראשון". צוקרברג סיים וכתב "אני רוצה לקחת אחריות על ההחלטות האלה ועל איך שהגענו לכאן. אני יודע שזה קשה לכולם, ואני מצטער במיוחד לאלו שנפגעו".
אלא, שמתברר שגם כאן בארץ ייתכנו פיטורים במסגרת הייעול הבינלאומי שתבצע החברה כדי לשפר את הרווחיות שלה. על פי ההערכות, עשרות עובדים עשויים לשלם במשרה שלהם, כאשר מדובר בעובדי הדרג הנמוך יותר, שהפיצויים שיקבלו יהיו נמוכים יותר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה