תקשורת ומדיה

מארק צוקרברג ישמור לכם על הילדים? מטא חושפת חידוש

Meta נותנת שורת כלים לשליטה של ההורים על התכנים שילדיהם גולשים. עם הכלים החדשים ההורים יוכלו לווסת את שעות הגלישה ואף לשמור על ילדיהם מפני קבלת מידע פוגעני
מערכת ice | 
פייסבוק (צילום pexels)
בחודש יוני האחרון Meta העולמית הציגה שורת כלים חדשים לבקרת הורים על חשבונות אינסטגרם. החברה הודיעה כעת כי הכלים יורחבו לשימוש גם בישראל, והורים לבני נוער יוכלו לסיים להם להשתמש בפלטפורמות בצורה טובה ומבוקרת יותר.

במסגרת הכלים החדשים, הורים יוכלו לשלוח לילדיהם בקשת גישה לבקרה על החשבון או לאשר הזמנה שיקבלו מהילדים שלהם. לאחר קבלת האישור ההורים יוכלו לראות את משך הגלישה של ילדיהם באינסטגרם, להגדיר מגבלות זמנים על השימוש, לקבוע הפסקות יזומות, לראות את רשימת העוקבים והנעקבים, ואף לקבל מידע במידה וילדיהם מדווחים על חשבון או פוסט פוגעני כולל המידע של מפרסם התוכן וסיבת הדיווח.
 
Meta בוחן אפשרות להתראות חדשות שיישלחו לבני נוער מטעם אינסטגרם ויעזרו להם לנהל את הזמן שהם מבלים בפלטפורמה. ההתראות ישלחו לאלה שיצפו בתכנים רבים העוסקים בנושא מסוים, ויעודדו אותם לגלות תחומי עניין נוספים. כיום, האופציה הזו קיימת למספר חשבונות נבחר, אך בסופו של דבר הפונקציה תהיה קיימת לכלל החשבונות.
 
החברה תמשיך להתאים את חוויית הגלישה בפלטפורמה לבני 18 ומטה באמצעות שיח מתמשך איתם, הוריהם, מומחים וקובעי מדיניות וזאת מתוך מטרה לתת מענה לצרכים של הצעירים. בתוך כך, החברה השיקה מרכז מידע חדש המיועד למשפחות, ויכלול תכנים שיעזרו לבני נוער ולהורים במרחב הדיגיטלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה