קריירה ולימודים

אמזון מתנגדת לדרך של גוגל? זו ההוראה החדשה לעובדים

בשל החשש מנזק כלכלי אם תשלח את העובדים הביתה או שתאיים בחיסון כדי למנוע פיטורים, החברה הודיעה על החזרת חובת עטיית המסכה על כל עובדי המחסן
כפיר אדר | 
אמזון (צילום freepik ,flickr/ Public.Resource.Org)
אמזון הציגה מחדש את תקנון עטיית המסכה שלה לכל עובדי המחסנים שלה בארצות הברית, שייכנס לתוקף ביום רביעי כאשר הגרסה המדבקת ביותר של הנגיף, אומיקרון מטלטלת את המדינה, כך דיווחה CNBC, תוך ביטול החלטתה מהחודש שעבר להסיר את הדרישה לעובדים מחוסנים לחלוטין.
ההודעה שנשלחה ביום שלישי קובעת כי הכללים החדשים חלים על כל העובדים במתקני הפעילות של אמזון ללא קשר אם הם מחוסנים במלואם או גרים במקום שבו אין חובת עטיית מסכה. ההודעה מגיעה באמצע עונת השיא של מותג המסחר האלקטרוני במחסנים שלה כשהמתקנים שלה מלאים ורבים עובדים שעות נוספות כדי למלא הזמנות לחגים, על פי הדיווח. דובר אמזון אישר את המדיניות החדשה ל-CNBC.
מנדט המסכה שהוחזר מבטל את החלטת החברה מתחילת נובמבר לאפשר לעובדים מחוסנים לחלוטין ללכת ללא מסכות אם יבחרו ואם מותר לפי הכללים המקומיים והמדינה. לפני כן, אמזון החזירה את מנדט המסכה עם הגעתו של וריאנט הדלתא במהלך הקיץ. בניגוד לתאגידים גדולים אחרים, אמזון לא קבעה מנדט חיסון לכוח העבודה שלה, אלא תמריץ עם תגמולים כמו מכוניות ופרסים כספיים.

חברות אחרות גם התאימו את המדיניות המשתנה שלהן סביב מסכות, חיסונים ועבודה מהבית בתגובה לגרסה האומיקרון, שהפכה לאחרונה לזן הדומיננטי בארה"ב. לפי סקר אחד, 44% מהחברות התאימו את אסטרטגיות הפתיחה מחדש שלהן בגלל אומיקרון, גוגל אף איימה על עובדים שלא יתחסנו כי יפוטרו, בדומה לאינטל.
בשבוע שעבר אפל החזירה את מנדט המסכה שלה ללקוחות ולעובדים בכל חנויותיה ודחתה את תוכניות החזרה למשרד שלה ללא הגבלת זמן; ג'יי.פי מורגן צ'ייס הודיע ​​לאחרונה שרק צוות מחוסנים יורשה לחזור למטה שלה במנהטן, אך הרפה את חוקי המסכה שלו, ואמר כי יש ללבוש אותם רק בלובי, מעליות ובתי קפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה