קריירה ולימודים

אינטל מאיימת על העובדים: מי שלא יתחסן בסכנת פיטורים

ענקית השבבים הודיעה לעובדים כי החל מהשנה הבאה, עובד שלא יחוסן לא יוכל להמשיך לעבוד בחברה. למה היא עושה את זה ואיזו בשורה פחות גרועה הסתתרה בהודעה?
מערכת ice | 
אינטל (צילום Magma Images)
עובדי אינטל בארה"ב יחויבו בקבלת חיסונים לנגיף הקורונה, כך נחשף אתמול (שלישי) באתר העיתון המקומי The Oregonian.

ההודעה המקורית הגיעה כבר בחודש שעבר, כאשר החברה הכריזה כי החל מה-4 בינואר, כל עובד לא מחוסן יצטרך לקבל פטור מטעמי דת או ממצב בריאותי שמסכן אותו ומונע אותו מקבלת חיסון, או לצאת לחופשה ללא תשלום. הסיבה הייתה צו שעליו חתם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, ולפיו כל חברה שמספקת שירותים לממשל האמריקאי תחויב לוודא שכל עובדיה מחוסנים או שלא תוכל עוד לספק שירותים לממשלה. נגד הצו הוגשו תביעות רבות ברחבי ארה"ב, ובית המשפט אף הקפיא את תחולת הצו.
עתה נחשף כי ב-7 בדצמבר הודיעה סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל, כריסטי פַּמְבּיאַנְצ'י, במייל לעובדים כי למרות הדחיות, מבחינת אינטל הדדליין של 4 בינואר נותר בעינו. מי שלא יהיה מחוסן ולא ישיג פטור – ייצא לחל"ת ב-4 באפריל. היא ציינה כי עובדים בחל"ת "לא יפוטרו" – אך רק במשך שלושה חודשים. היא לא אמרה מה יקרה לאחר מכן.
 
במייל המקורי שהציב את הדדליין בפני העובדים נאמר כי "אנו מנטרים מקרוב את הסביבה החוקית ומצפים שייקח למשפט בג'ורג'יה (התביעה נגד הצו של ביידן), כמו גם למשפטים דומים אחרים, זמן להיפתר. בינתיים, אנו נשארים ממוקדים בהשארת עובדינו מיודעים בעדכונים, פעולות נדרשות וצעדים קרובים, שכרגע כוללים הכנה לבדיקות ובקשות אישורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה