קריירה ולימודים

תקציב המדינה: פוצצה הפגישה בין ראשי ההסתדרות למשרד האוצר

הפגישה שהתקיימה הערב בין אנשי משרד האוצר לראשי ההסתדרות בניסיון להגיע לפתרון שיאפשר למשרד האוצר להעביר תקציב הגיע למבוי סתום. ארנון בר דוד: "כל ניסיון להקשיח את העמדות בשלב זה פוגע בעתיד המשק הישראלי"
מערכת ice | 
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד ושר האוצר, אביגדור ליברמן (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
על רקע הניסיונות במשרד האוצר להגיע להסכמות רחבות ככל האפשר עם מגוון משרדי הממשלה על מנת לאשר תקציב למדינה לראשונה זה שנתיים ולאחר שמתגלים לאט לאט שורה של חוקים מפתיעים שצפויים להיות מאושרים במסגרת חוק ההסדרה, התפוצצה הערב פגישה שהתקיימה בין צוותי המשא ומתן של ההסתדרות, משרד האוצר ונציגי המעסיקים.
הפגישה התקיימה במעמד יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, הממונה על השכר באוצר קובי בר נתן, מנכ"ל האוצר רם בלינקוב, ראש אגף התקציבים באוצר יוגב גורדוס ויו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי והתפוצצה בעקבות דרישות חדשות שהעלה הדרג המקצועי במשרד האוצר לאחר כמה שבועות של שיחות. לפי אנשי ההסתדרות מדובר בדרישות דרקוניות שצפויות לפגוע במיליוני עובדים וגמלאים.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד מסר כי: "עסקת החבילה היא הזדמנות חד-פעמית לשקם את הכלכלה והמשק, ולכל הצדדים יש אחריות להיאבק על העסקה הטובה ביותר לציבור הישראלי. כל ניסיון להקשיח את העמדות בשלב זה פוגע בעתיד המשק הישראלי. גיליתי אחריות וממלכתיות בשנתיים האחרונות, אך לא אתן יד לפגיעה רחבה באדם העובד ובגמלאים. תפקידנו להצעיד את המשק קדימה ולא להחזירו לאחור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה