קריירה ולימודים

עובדים באחד המקצועות הללו? המעסיק יכול לדרוש מכם להגיע

?בעקבות המצב המיוחד שהוכרז בעורף: שר העבודה יואב בן צור, חתם כעת על צו להחלת פרק ד' לחוק שירות עבודה בשע"ח בכל שטח המדינה
מערכת ice | 
פיצויים (צילום shutterstock)
עקב המצב הביטחוני והמצב המיוחד שהוכרז בעורף הבוקר (ראשון) שר העבודה יואב בן צור חתם על הצו, שמשמעותו: עובדים במפעלים למתן שירותים קיומיים יכולים להמשיך ולעבוד בשטח שהוכרז "במצב מיוחד בעורף" בהתאם להנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף.
מדובר במפעלים המספקים מוצרים /שירותים קיומיים כדוגמת תשתיות מים, חשמל, דלק, גז, רפואת חירום (בתי חולים, בתי חולים גריאטריים, מכוני דיאליזה, מוסדות סיעודיים ושירותים תומכים) , רפואה בקהילה (קופות חולים ושירותים תומכים), אספקת מזון, מוסדות רווחה ושירותים תומכים, שירותי תחבורה, נמלים, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה ומפעלים התומכים את הצבא וכד'.

במידה ותעלה בעיה של התייצבות עובדים, ניתנת אפשרות למשרד הממשלתי האחראי לפנות לרשות כ"א בשע"ח לשקול את הצורך להוצאת צו לגיוס עובדים. המשמעות של הצו היא שבמידת הצורך ניתן יהיה לגייס את העובדים לקיום המשק החיוני בשעת חירום. תוקף הצו למשך 48 שעות
על פי המכתב החתום, הצו החל היום בשעה 12:44 ויימשך עד ה-27.8 בשעה 6:00 בבוקר וזאת לאחר היוועצות עם שר הביטחון יואב גלנט. אם אתם עובדים באחד המקצועות המדוברים, עליכם לקחת בחשבון את השימוש של המעסיק בצו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה