קריירה ולימודים

חברת הבוטיק שמנהלת תיק נכסים של 4.5 מיליארד שקל - מחפשת סוכנים חדשים

הודות לתנופת גיוסי כספים מאז תחילת 2024, חברת התכנון הפיננסי ההוליסטי SFP מגייסת סוכנים חדשים. על פי החברה, השיטה הייחודית שבנתה מסייעת, בצורה עקבית, בהגדלת הון, בעזרת אסטרטגיה מותאמת אישית. ויטלי פלוטינסקי, בעלים ומנכ"ל משותף: "בתקופה מתמשכת של מלחמה, האתגרים הם רבים".
מערכת ice | 
חינוך פיננסי (צילום shutterstock)
SFP חברת בוטיק לתכנון פיננסי, מגייסת בימים אלה מתכננים פיננסים, מתכנני פרישה וסוכני ביטוח עצמאיים, לאחר שמתחילת 2024 היא חווה גידול משמעותי עם גיוסי כספים משמעותיים תחת ניהולה. 
החברה אשר הוקמה על ידי ויטלי פלוטינסקי וספיר קדוש, מנהלת תיק נכסים בהיקף של 4.5 מיליארד שקל ונחשבת לאחת הצומחות בישראל בתחומה. המומחיות של SFP בתכנון פיננסי ובעבודה מול קהלים של עובדי הייטק וטכנולוגיה, סייעה לה לצמוח עם תנופת גיוסי עובדים בחברות טכנולוגיה בישראל בשנים האחרונות.
ויטלי פלוטינסקי, בעלים ומנכ"ל משותף ב-SFP: "בתקופה מתמשכת של מלחמה, האתגרים הם רבים. כדי לתמוך במתכננים וסוכנים, עם התנודות הרבות שמתרחשות, בנינו מודל שמלווה להצלחה ובמיוחד יודע לספק פגישות עם לקוחות פוטנציאליים. גייסנו בחודשים האחרונים מספר מתכננים פיננסים שהמעטפת שלנו היא בדיוק מה שהיה חסר להם במקומות אחרים, ואנחנו ממשיכים בגיוס משמעותי גם בימים אלה".

ויטלי פלוטינסקי וספיר קדוש, מייסדי SFP (צילום: שי רגב)
"המטרה שלנו היא לדאוג ליציבות וחוסן פיננסי משפחתי ארוך טווח, בין היתר על ידי ניצול הזדמנויות שנוצרו בעקבות התקופה המאתגרת. אחת הדרכים שמאפשרות ליחידים, זוגות ומשפחות להפחית את הפגיעה הכלכלית במצבי מלחמה ומשבר, היא התמדה בהשקעות לטווח ארוך. הדרך לשם עוברת בתכנון פיננסי, שמטרתו הגדלת ההון עם תשלום מס מינימלי. בסופו של דבר מה שמוביל את כל עובדי החברה, מהמתאמים/ות ועד הסוכנים/ות וכל אנשי המקצוע שעובדים איתנו, הוא לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו. זאת המטרה העיקרית שאנחנו שמים לנגד עינינו". 
SFP מעניקה לכל מתכנן פיננסי או סוכן ביטוח, הזדמנויות מכירה מול לקוחות מבוססים, לצד ליווי מקצועי מלא של מומחים בכל הנושאים החשובים, כדי להביא את המתכננים והסוכנים להצלחה פיננסית ומקצועית. 
 
במהלך השנים האחרונות, החברה בנתה מתודולוגיה מוכחת, במסגרתה היא מבצעת בירור מעמיק עם הלקוחות לגבי המטרות, היעדים ומאפיינים אישיים, במטרה להתאים את התכנון הפיננסי לצרכים, היכולות והתפתחות מסלולי החיים האישיים. בשלב הבא היא בונה תכנית פיננסית ושוקדת על הקצאת מקורות ההון, כדי להגשים את אותן המטרות. 
על פי החברה, השיטה הייחודית שבנתה החברה מסייעת, בצורה עקבית, בהגדלת הון, בעזרת אסטרטגיה מותאמת אישית לטווח ארוך עם מתן מענה לאירועים שהשפיעו על התחום הכלכלי והפיננסי. אחד העקרונות הבסיסיים אשר מנחים אותה, הוא פיזור סיכונים וגישה שתיק השקעות צריך להיות עם חשיפה גלובלית משמעותית.
אחת הדוגמאות לכך התרחשה בתחילת 2023 כשעלו חששות שונים בישראל, לאור מהלכי החקיקה השונים, באותה עת החברה ידעה לקרוא נכון את השוק והעניקה מענה מהיר ובזמן אמת לצורך להשקיע בחו"ל ובמט"ח, המיקוד הזה התברר כמדויק מאוד. 
"הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי קודם כל בגיוסי אנשי המקצוע בעלי הידע ויכולות הניתוח הפיננסי הטובים ביותר. מסבירה ספיר קדוש, בעלים ומנכ"לית משותפת ב-SFP.  לאחר מכן מבחינת הצד המכירתי - בנינו מערך שיווק סופר מקצועי לסוכנות, החל ממיתוג ונראות, מערכת לידים איכותיים ואחוזי סגירה גבוהים מאוד, וכלה בקיום כנסים וובינרים עם מאות משתתפים. במקביל אנו שמים דגש על מיתוג אישי של המתכננים הפיננסים שלנו, בין היתר באמצעות קידום בכתבות בעיתונות. בכל הנוגע לפן הדיגיטלי - אנחנו כל הזמן חושבים איך להיות צעד קדימה לפני כולם, העולם משתנה, הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ואנחנו עובדים מסביב לשעון כדי להטמיע את הפיתוחים האחרונים בתחום בשירותים ובשיטות העבודה שלנו. מעבר לזה, SFP היא כמו משפחה גדולה, המטרה שלנו מהיום הראשון הייתה ליצור גיבוש ואווירה חברית, ואני שמח לומר שהצלחנו ובגדול", מסמכת קדוש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה