רכילות עסקית

"מהפכת ה-AI מייצרת תנופה אדירה בשוקי המניות בעולם"

במהלך הרצאה שבוצעה לעובדי אמזון על ידי מנכ"ל משותף ומנהל השקעות ראשי במור קרנות נאמנות, יחד עם בעלים ומנכ"לים משותפים ב-SFP, ניתנו להם כלים פיננסיים התואמים את עבודתם בענף ההיטק, בו מרכיבי שכר העובדים שונה, כגון אופציות וחבילות מניות
מערכת ice | 
חינוך פיננסי (צילום shutterstock)
חברת SFP תכנון פיננסי, ערכה בימים האחרונים כנס בנושא "פתרונות השקעה וחסכון באי ודאות", לעובדי ועובדות חברת אמזון בישראל. במסגרת הכנס בוצעה הרצאה על ידי יוטב קוסטיקה, מנכ"ל משותף ומנהל השקעות ראשי במור קרנות נאמנות, יחד עם ויטלי פלוטינסקי וספיר קדוש, בעלים ומנכ"לים משותפים ב-SFP.
לדברי החברה, ההרצאה מגיעה על רקע העניין הגובר של עובדי הייטק בתכנון פיננסי והצורך של עובדי הייטק בייעוץ, לאור מרכיבי שכר שונים שהם מקבלים כמו אופציות וחבילות מניות
במסגרת ההרצאה במשרדי ענקית הטכנולוגיה בתל אביב, דובר על הכלים פיננסים וידע פרקטי, שיוכלו לסייע לקבל החלטות רבות שנוגעות לניהול הכספים שברשותם. ההרצאה היא כמובן ברקע התקופה המאתגרת אשר חווה ענף ההייטק הישראלי. זה התחיל עם הקורונה, המשיך עם המשבר האינפלציוני העולמי, כשבמקביל היינו עדים למחלוקות חריפות בישראל סביב הרפורמה המשפטית, והמשיך עם מלחמת עזה.
לדבריהם, כל אלה הביאו מצד אחד חברות רבות לפטר עובדים, ומצד שני הביאו משקיעים רבים להעדיף לא להשקיע בישראל בתקופה שכזו. הסיטואציה הנוכחית מעלה שאלות בקרב עובדי הייטק רבים, בקשר לחסכונות וההשקעות שבידם, ואיך אפשר למנף את הכסף ולדאוג שיעניק להם מעטפת בטחון בכל תרחיש.
ויטלי פלוטינסקי, בעלים ומנכ"ל משותף ב-SFP אמר: "עובדי הייטק רבים, מתעניינים יותר ויותר בעולמות הפיננסים. חלק גדול מהשכר של עובדי הייטק זורם לקרנות הפנסיה, השתלמות, לצד פתרונות השקעה בחו"ל כמו חשבונות בבנקים זרים. עובדי הייטק נדרשים להחליט החלטות פיננסיות רבות, גם על חבילות של מניות ואופציות, יחד עם החסכונות שלהם".

צילום: SFP
"היות ומדובר, לרוב, במשתכרים במשכורות גבוהות, תכנון פיננסי להפחתת חבויות מס הוא משמעותי בהגדלת המקורות של עובדי ההייטק. עובד הייטק שמלווה על ידי מתכנן פיננסי, יכול להגדיל את ההון שלו בצורה משמעותית לאורך השנים, תוך שהוא מפחית מאוד את חבות המס. לצד המתכנן הפיננסי נדרשת עוד מעטפת של אנשי מקצוע שונים שמאפשרת למקסם את פוטנציאל החיסכון". הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה