רכב

פנגו מחלקת מתנה בחינם: מה תקבלו עד ה-12.9?

בהודעה שקיבלו לקוחות האפליקציה נכתב: "כדי שלא תפספסו את הרכבת....הטבת נסיעה ראשונה עלינו ברכבת הקלה בגוש דן הוארכה עד ליום 12.9.23. נרשמים ללא עלות לשירות התחב"צ של פנגו ונהנים מנסיעה משתלמת במיוחד. ההטבה תינתן ע"י פנגו כזיכוי לכרטיס האשראי בחשבון בתום ההטבה".
מערכת ice | 
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
במהלך החודש הקודם, החל לפעול סוף סוף הקו האדום של הרכבת הקלה, ולקראת הפתיחה הציגו אפליקציות מוביט ופנגו מדריך קצר שיכול לחסוך לכם הרבה כסף בנסיעות, כאשר גם נסיעת הפתיחה ברכבת ביום ההשקה הייתה בחינם, כעת מתברר שחגיגת החינם נמשכת מטעם פנגו.
בהודעה שקיבלו לקוחות האפליקציה נכתב: "כדי שלא תפספסו את הרכבת....הטבת נסיעה ראשונה עלינו ברכבת הקלה בגוש דן הוארכה עד ליום 12.9.23. נרשמים ללא עלות לשירות התחב"צ של פנגו ונהנים מנסיעה משתלמת במיוחד. כפוף לרישום ולתנאי שירות התחבורה הציבורית; בתשלום עם פנגו; בכרטיס אשראי ישראלי בלבד; ההטבה תינתן ע"י פנגו כזיכוי לכרטיס האשראי בחשבון בתום ההטבה".
אגב, על מנת לתקף נסיעה בדנקל באפליקציה: 1. בוחרים ״תשלום על נסיעה חדשה״. 2. בוחרים ״רכבת קלה״. 3. בוחרים תחנת עליה ואת מספר הנוסעים. לאחר מכן יופיע ברקוד (QR קוד) המהווה את אישור הנסיעה. למי שעולה במעבר בקריית אריה: התחנה תחומה בשערי רכבת ישראל, ולכן בתחנה ספציפית זו יש ליצור כרטיס כניסה ויציאה על מנת להיכנס ולצאת ממנה.

דגשים חשובים לנוסעים:
● שימו לב לאיזה קו שירות אתם עולים!  מספר קו השירות ותחנת היעד שלו מופיעים באופן בולט על השילוט האלקטרוני שברציפים ועל קרונות הרכבת.
● בתחנות תת־קרקעיות מציגים את הברקוד שהתקבל ביישומון לקורא המותקן בשער (בכניסה וביציאה). אותו ברקוד משמש לכניסה ויציאה.
● אין צורך להציג את הברקוד במכשירי התיקוף בתחנות במפלס הרחוב.
מבדיקה שערכה אצל מוביט ופנגו, נמצא כי בנסיעות ברכבת הקלה בגוש דן ובשימושים נוספים בתחבורה הציבורית, הנוסע הממוצע יכול לחסוך עשרות ואפילו מאות שקלים על נסיעות בחודש באמצעות בחירה נכונה. בכל מקרה, במרבית המקרים האפליקציה תחשב את התעריף הנמוך ביותר האפשרי.
שימו לב להסבר הבא. 10 נסיעות בחודש הלוך וחזור באוטובוס מקומי ורכבת קלה מפ"ת לתל אביב יעלו 120 שקל באפליקציה, לעומת 231 שקל בערך צבור או 225 שקל חופשי חודשי. לדוגמא, נוסע מירושלים לת"א הלוך חזור שישתמש ברק"ל בירושלים, רכבת לת"א ובדנקל בת"א תוך 90 דקות, ישלם עד 37 שקל בתשלום באפליקציה (עלות של חופשי יומי), לעומת 59 שקל בערך צבור. במידה וייסע 10 ימים בחודש, ישלם באפליקציה 370 שקל לעומת 410 שקל חופשי חודשי או 590 שקל בערך צבור.
אייל זיו, מנהל הפעילות של מוביט-פנגו: "הרכבת הקלה בתל אביב מאפשרת קישוריות טובה יותר בין אמצעי התחבורה השונים, ומהווה הזדמנות למשתמשי הרכב הפרטי לנסוע באיכות שירות טובה יותר ומדויקת יותר לאזור המרכז ולתוך תל אביב. מכיוון ש Moovit ופנגו מחשבות את עלות הנסיעה בדיעבד בהתאם לכמות הנסיעות והחוזים האפשריים, במרבית המקרים השימוש באפליקציות יכול לחסוך כסף רב למשתמשים קבועים ומזדמנים, ובלי הצורך לקנות כרטיס רב-קו ולהטעינו בחוזה. משתמשי הרכב שאינם מחזיקים בכרטיס רב-קו בכיסם יכולים פשוט לשלם באפליקציית פנגו המשמשת אותם לתשלום בחנייה ללא עלויות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה