מדדים ומחקרים

לקראת הרכבת הקלה: מה יעודד ישראלים לעבור לתחבורה ציבורית?

לקראת חנוכת הקו האדום - סקר גדול ומקיף של Visa על שימוש בתחבורה ציבורית בישראל: תשלום בנייד עדיף על פני כרטיס נטען מראש, יש עוד מקום לצמיחת התחבורה השיתופית

מערכת ice | 
תחנת רבין רכבת קלה תל אביב (צילום נתע)
בחרת Visa ערכו לאחרונה סקר מקיף לקראת הנסיעה הראשונה של הקו האדום של הרכבת הקלה בשישי. במרכז הסקר עמדה השאלה כיצד יוכלו הרשויות לקדם שימוש בתחבורה הציבורית?
התשובה שזכתה למספר הגדול ביותר של הצבעות בסקר הייתה "תשלום בנייד לתחבורה הציבורית". לא פחות מ-46% מהמשיבים בסקר טוענים כי באמצעות כלי זה יותר אנשים יעברו לתחבורה ציבורית.
כאשר נשאלו העונים על הסקר מה הן החסרונות בשימוש בכרטיס נטען מראש לנסיעה בתחבורה הציבורית, כ-70% מהם ענו כי החיסרון הגדול ביותר הוא הצורך בכרטיס נוסף בארנק. כ-61% טוענים כי חוסר היכולת להשתמש בכרטיס לנסיעות מחוץ לאזורים שנקבעו מראש, הוא החיסרון הגדול של אופציית תשלום זו.
אסף רגב, סמנכ״ל Visa בישראל: לתשלומים יש חלק מהותי בשימוש בכל אמצעי התחבורה, והגיע הזמן לעשות דיגיטציה רחבה יותר גם בתחבורה הציבורית. חדשנות בתשלומים הדיגיטליים יכולה להניע שימוש רחב יותר בתחבורה הציבורית,  ולאפשר לתיירים ולנוסעים מזדמנים בה להשתמש ביתר קלות . בסך הכל הדבר יקל עומסי התנועה הכבדים בערים הגדולות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה