רכב

בשורת ענק לבעלי הרכבים החשמליים: זה הפתרון שיגיע לישראל

?סולאראדג' משיקה פתרון לניהול טעינת רכבים חשמליים משולב אנרגיה סולארית, עבור המגזר העסקי
מערכת ice |  4
רכב חשמלי (צילום freepik)
חברת סולאראדג', מובילה עולמית בטכנולוגיית אנרגיה חכמה, הודיעה היום (שני) על השקת פתרון לניהול טעינת רכבים חשמליים משולב אנרגיה סולארית עבור המגזר העסקי. הפתרון החדש מבוסס תוכנה והוא מרחיב את פורטפוליו הפתרונות שמציעה סולאראדג' למגזר העסקי. הפתרון החדש יושק תחילה בגרמניה ובבריטניה עם תוכניות להתרחבות לשווקים אחרים במהירות. 
הפתרון מנהל טעינת רכבים חשמליים באתרים הדורשים ניהול חכם של עומסים על רשת החשמל, כגון בנייני מגורים, מקומות עבודה ומשרדים ואתרי טעינה ציבורית. הפתרון מבוסס על בינה מלאכותית, ומתחשב בתפוקת המערכת הסולארית, תעריפי החשמל והרגלי נהגים. בשילוב עם מערכות ניהול האנרגיה החכמה של סולאראדג', הפתרון מייעל את השימוש באנרגיה סולארית באתרים תוך שימוש באגירת אנרגיה בסוללות ותזמון טעינת רכבים חשמליים בהיקפים גדולים – כל זאת תוך התחשבות במגבלות רשת החשמל והתשתיות.
 
הפתרון מבוסס על טכנולוגיה שפותחה על ידי חברת Wevo Energy, סטארט-אפ המתמחה בתוכנה לאופטימיזציה וניהול של טעינת רכבים חשמליים. סולאראדג' השקיעה בחברה.
צבי לנדו, מנכ"ל סולאראדג', אמר: "יותר ויותר ארגונים נוקטים היום בצעדים אקטיביים להפיכת ציי הרכב שלהם לחשמליים. שילוב בין אנרגיה סולארית לטעינת רכבים חשמליים היא יעילה כלכלית וברת קיימא. אנו מאמינים שהפתרונות של סולאראדג' למגזר העסקי בשילוב עם היכולות המתקדמות לניהול טעינת רכבים חשמליים מתוצרת Wevo Energy, יסייעו לעסקים להשתמש באנרגיה בצורה חסכונית וידידותית יותר לסביבה".
תדי פלטאו, מנכ"ל Wevo Energy, אמר: "הפתרון שלנו כבר פרוס באלפי חניות ברחבי העולם. שילוב התוכנה שלנו עם הפתרון המוביל של סולאראדג' ונוכחותה בשווקים בינלאומיים, יאפשרו פריסה מואצת של תשתית לטעינת רכבים חשמליים באתרים הדורשים ניהול עומס על רשת החשמל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תדי פלטאו בחייאת? למה לשקר?
    גולן 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפתרון שלכם נמצא אולי בכמה עשרות ואם אני מפרגן מאות, הוא נותן מענה מאוד צר ובעייתי, אם סולאראדג' בחרו בכם זה אומר שבחרו בפתרון זול ומהיר מאוד ימצאו עצמם בבעיה טכנולוגית. צבי לנדאו, מציע שתחשבו מסלול מחדש עם פתרון אחר יותר מוכח בשוק ולא עם אחד שרק ישדר חובבניות לשוק
    סגור
  • 2.
    בינתים כאן המערכת של סולאראדג לא עובדת בהפסקות חשמל
    גיל 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם יש הפסקת חשמל, אין חשמל בבית גם ביום ובשמש מלאה
    סגור
  • 1.
    הבשורות טובות? למי?
    בועז 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבשורות טובות רק לסולאראג', כי סוללות רכבים חשמליים מזהמות סביבה, הן בהליך הייצור והן בטיפול בסוללות שהתבלו. יש להתמקד ברכבי מימן בלבד, כי זי ום הסביבה שהם מייצרים קטן בהרבה!
    סגור
  • חשמל
    יעקוב 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים לדעת מי עומד מאחורי אלקטרה..?
    סגור