רכב

הרכבים החשמליים חוזרים למוסכים: זו הסיבה להורדתם מהכביש

ה-NHTSA פרסמה ריקול עבור ה-VF8 שבועות ספורים לאחר שהבעלים קיבלו את כלי הרכב שלהם, היות שהמסך הראשי ברכב בו מוצגים כל הנתונים בזמן הנהיגה, יכול להתנתק באקראי
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום unsplash)
VinFast לא מצליח לעלות על הכביש כמו שצריך. לאחר נסיעה מבחן ראשונה מטרידה ובעיקר לא מוצלחת בווייטנאם, הקרוסאוברים EV של המותג סוף-סוף בדרכם לארצות הברית. גם בעלי הרכבים של המותג עומדים להכניס אותו כעת אל המוסך, ה-NHTSA פרסמה ריקול עבור ה-VF8 שבועות ספורים לאחר שהבעלים קיבלו את כלי הרכב שלהם.
הבעיה כרגע היא בתצוגת המידע והבידור הראשית של הרכב, שיכולה להיעלם באקראי בזמן נהיגה. בכל רכב אחר זה לא יהיה עניין גדול, אבל ב-VF8, כמו ברוב רכבי החשמל האחרים, התצוגה הראשית לא רק מציגה מידע חיוני על הרכב, היא התצוגה היחידה בכל הרכב. אין תצוגה לנהג. אם אתה צריך לדעת כמה מתח נשאר בסוללה או לשלוט במיזוג האוויר, התצוגה המרכזית נמצאת במקום שבו היא נמצאת.

עד כה אומרים ב-NHTSA כי הבעיה תועדה 18 פעמים. אבל הסוכנות מעריכה שהבעיה נפוצה יותר, עם השפעה על יותר מ-1,200 כלי רכב. זה מחולק ל-999 שעשויים להתמודד עם הבעיה ו-111 רכבי לקוחות, כולם מושפעים מהבעיה.
עם זאת, הבעלים לא צריכים להיות מודאגים מדי. ה-NHTSA אומר ש-VinFast מוציאה עדכון תוכנה שאמור לתקן את הבעיה שאמור לצאת היום (חמישי) ב-25 במאי עם מכתבי הודעה שיישלחו לבעלים עד ה-29 במאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה