רכב

מהפכה בתחנות הדלק פז: זה מה שירוויחו הנהגים

קבוצת פז ממשיכה להרחיב את רשת הטעינה החשמלית המהירה שלה, פז charge, ותביא לישראל את מטעני הרכבים המהירים בעולם Terra 360 הטוענים 100 ק"מ נסיעה בשלוש דקות בלבד
מערכת ice |  2
תחנת דלק פז (צילום Magma Images)
קבוצת פז וחברת ABB מודיעות היום על חתימת הסכם לפריסה של מטעני Terra 360 בהספק של 360 קילווט, מטעני all-in-one המהירים ביותר בעולם במסגרת הרחבת רשת הטעינה האולטרה-מהירה הגדולה בישראל, פז Charge.
קבוצת פז משרתת אלפי לקוחות של רכבים חשמליים בעשרות תחנות, בהן פועלות עמדות טעינה אולטרה מהירות של פז Charge ועמדות הטעינה ממוקמות באתרי החברה. השימוש בעמדות יתבצע באמצעות אפליקציית yellow. לקוחות הטעינה של פז Charge ייהנו מהחזר כספי לארנק הדיגיטלי בשיעור של 5% מעלות הטעינה.

ABB היא אחת מיצרני עמדות הטעינה המובילות והגדולות בעולם, והמטענים האולטרה מהירים החדשים מתוצרתה נחשבים למהירים מסוגם. אלדד ברק, מנהל פעילות פז Charge: "לקוחות פז מורגלים בקבלת שירותים זמינים ונוחים, וזו תפישתנו גם בבסיס הקמת שדרת הטעינה האולטרה-מהירה הארצית. שיתוף הפעולה עם ABB נועד לשרת מטרה זו, ולספק עמדות טעינה מן המהירות והאיכותיות ביותר".
רפאל אורן, מנהל העסקים של ABB ישראל: "שיתוף הפעולה עם קבוצת פז הוא צעד חשוב ל-ABB ולקידום המעבר לתחבורה חשמלית בישראל. ABB מובילה עולמית בתחום הטעינה המהירה, והשימוש ב-Terra 360 שהוא המטען החשמלי המהיר בעולם, פותח אפשרויות טעינה מהירה נרחבות שלא היו קיימות עד היום בישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לשלם עם אפליקציה ולא עם כרטיס אשראי או אפל פיי
    חשמליסט חוד 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו בתדלוק נורמלי?
    סגור
  • 1.
    מזל שלפחות זה הם עושים
    המתדלק היומי 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הדלק שלהם זוועה, דלק מהול באיכות מאןד ירודה
    סגור