רכב

הונדה מורידה חצי מיליון רכבים מהכביש: זו התקלה החמורה שזוהתה

הונדה מבצעת ריקול ענק לרכבי השטח שלה בארצות הברית, בהיקף של 563 אלף רכבים, זאת בשל הסכנה כי במזג אוויר קר קיים סיכון להיווצרות חלודה. בקרוב בישראל?
מערכת ice | 
הונדה מורידה רכבים מהכבישים (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
הונדה מסרה היום (חמישי) כי היא מבצעת ריקול ללא פחות מ-563,000 רכבי ספורט CR-V שנמכרו או רשומים במדינות מזג אוויר קר, מכיוון ש'מליחות' על הכבישים עלולה לגרום לנזקים והיווצרות חלודה במסגרת הרכב ואף לנתק את הזרוע הנגררת האחורית.
ההחזרה מכסה רכבי CR-V משנת 2007 עד 2011 ב-22 מדינות ובמחוז קולומביה שבהם נעשה שימוש שוטף במלח כבישים. המוסכים המורשים יבדקו ויתקינו סד תמיכה או יתקנו את המסגרת האחורית, לפי הצורך, ללא תשלום.

בהתאם להיקף הנזק, הונדה עשויה להציע לרכוש מחדש כלי רכב שכלולים בריקול, כך מסרה החברה בהגשה למינהל הלאומי לבטיחות בדרכים. הונדה אמרה שתיקון הריקול עדיין לא מוכן. היא אמרה שהיא קיבלה 61 תלונות של לקוחות בארה"ב, אך אין דיווחים על הרוגים או פציעות הקשורות להחזרה.
הונדה פרסמה ריקול עבור כמעט 84,000 רכבי CR-V בקנדה בשנת 2019 בגין אותה בעיה. עם זאת, היא אמרה שבשנת 2019 היא מאמינה ששיעור החלודה של המסגרת האחורית לא ישפיע על השלמות המבנית לאורך החיים השימושיים של כלי הרכב בארצות הברית, בגלל פחות כבישים לא סלולים ושימוש נמוך יותר במלח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה