רכב

טויוטה והונדה במתנה? היזהרו מהעוקץ החדש שעשוי להפיל אתכם

בפוסט בפייסבוק נכתב: "אנו שמחים לבשר כי אנו נתרום 270 מכוניות הונדה סיוויק שאינן ניתנות למכירה עקב שריטות ונזקים קלים, כל המכוניות במצב טוב ולכן נשלח אותן באופן אקראי למי שיכתוב "בוצע" לפני ה-17 במרץ!!". אבל מדובר בהונאה שמנסה לדלות מכם פרטים
מערכת ice | 
רכב (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
לא, אין דבר כזה מכונית טויוטה בחינם. גם חיים אתגר מגיש 'יצאת צדיק' ו'חשיפה' בקשת 12, שיתף פוסט שרץ בפייסבוק תחת הקבוצה Toyota Hilux ,Club ובו מבטיחים לעוקבים שיש להם אפשרות לקבל במתנה רכב.
בפוסט נכתב: "אנו שמחים לבשר כי אנו נתרום 270 מכוניות הונדה סיוויק שאינן ניתנות למכירה עקב שריטות ונזקים קלים, כל המכוניות במצב טוב ולכן נשלח אותן באופן אקראי למי שיכתוב "בוצע" לפני ה-17 במרץ!!".


רק לפני כמה ימים פורסם שם פוסט לפיו: "מזל טוב Alexis Gime & Pef Muller על הזכייה בטויוטה היילקס 2022. אנו שמחים להודיע ​​כי אנו נתרום מכונית אחת שלא ניתן למכור עקב שריטות ונזק קל, כל המנועים עובדים תקין, אז אנו נשלח באופן אקראי למי שיש לו כתוב "נצח".

לאחר שקיבל את התיעוד מאחד מעוקביו, אתגר שיתף צילום מסך מתוך הקבוצה המדוברת של טויוטה המזויפת עם תמונות של מגרש מכונויות טויוטה לכאורה וכתב: "למי ששואל....בארור שאין טויוטות חינם. עוקץ", והוסיף אפילו אימוג'י של דבורה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה