תרבות ופנאי

מנוער, לא מעורבב: מהיום תוכלו להיכנס לנעליו של ג'יימס בונד

סוכנות נסיעות בריטית החליטה לציין בסטייל את חגיגות 60 השנה לסדרת סרטי ג'יימס בונד. מעכשיו תוכלו לרכוש חבילות יוקרתיות (מאוד) שיעניקו להם את חוויית בונד המלאה - החל מהמרטיני האייקוני, ביקור בלוקיישנים המוכרים מהסרטים ועד לשייט עם נערת בונד
מערכת ice |  1
דניאל קרייג (צילום האינסטגרם של דניאל קרייג)
השנה סדרת סרטי ג'יימס בונד מציינת 60 שנה, ולכבוד אבן הדרך סוכנות הנסיעות הבריטית, בלאק טומאטו, הקימה מערך חבילות נופש יוקרתיות שמעניקות לרוכשים את חוויית 007 המלאה - מההתחלה ועד הסוף.

לפי פרסום חדש של החברה מסתבר כי היא מציעה כ-60 חופשות שהותאמו לחווייה ברוח הסוכן החשאי המפורסם בעולם. במסגרת החבילות תוכלו ליהנות כמובן מהמרטיני הקלסי של בונד, מנוער, לא מעורבב, אימון עם הכפיל של דניאל קרייג מהסרטים, נסיעה חלקה וייחודית באסטון מרטין האייקונית של הסוכן וכמובן ביקור בשלל המקומות בהם צולם הסרט.
לפי בלומברג, מחיר התחלתי לחופשה עומד על כ-18.5 אלף דולר וכולל חופשה של כחמישה לילות. חופשות יוקרתיות יותר, בהיקף 12 לילות למשל, כוללות ביקור בלונדון, פריז, אגם קומו, האלפיים, ונציה ועוד.
החופשות לא נגמרות כאן כמובן. בבלאק טמאטו דאגו שכל פרט קטן יהיה מדויק לחוויית בונד אותנטית. למשל, תוכלו ליהנות מהמאכלים שבונד היה אוכל, לשחק פוקר, שחזור סצנות מהסרטים, סקי המדמה את סצנות המרדף מהסרטים ואפילו שייט עם אחת מנערות בונד, קרול אשבי. מוכנים להשקיע את הכסף?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת נערת הבונד הזאת? לא קיימת
    אלון 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד שאספתי את הכסף מהמזוודה של ה-שני יורו המזוייפים מהשעונים שמכרתי, וככבר תכננתי להוציא את הכסף... אבל אז התאכזבתי שאני לא יודע מי זאת נערת בונד, קרול אשבי. עד שאספתי את הכסף מהמזוודה של היורו המזוייפים מהשעונים שמכרתי, אבל עכשיו שאני לא מוצא מי זאת הנערת בונד הזאת, באיזה סרט היא שיחקה... אז אני מבטל הכול !
    סגור