רכב

אילון מאסק עוזב את טסלה? "לא רוצה להיות מנכ"ל"

במהלך דיון בבית המשפט, חבר דירקטוריון ענקית הרכב החשמלי חשף כי מאסק כבר חושב על מחליף לתפקידו כמנכ"ל. מאסק עצמו העיד: "לא רוצה להיות מנכ"ל של אף חברה"
מערכת ice | 
טסלה ממשיכה לקרוס (צילום shutterstock, יוטיוב/ World Government Summit)
ג'יימס מרדוק, חבר דירקטוריון טסלה, העיד ביום רביעי השבוע בבית המשפט כי המנכ"ל אילון מאסק זיהה בחודשים האחרונים מישהו כיורש פוטנציאלי לעמוד בראש יצרנית המכוניות החשמליות.
מרדוק, שלא ציין מיהו היורש הפוטנציאלי, העיד במשפט על חבילת התשלום של טסלה לשנת 2018 של מאסק.
כאשר עורך דין של תובע ביקש ממנו לאשר שמסק מעולם לא זיהה מישהו כמנכ"ל יורש פוטנציאלי, אמר מרדוק, "למעשה יש לו", והוסיף שזה קרה ב"חודשים האחרונים".
כמה משקיעים בטסלה מודאגים אם מאסק יכול להתמקד כראוי בתפקידו כמנכ"ל יצרנית הרכב היקרה בעולם כעת, בזמן שהוא מנהל את Twitter Inc לאחר רכישה ממושכת שבשלב מסוים הוא ניסה לבטל. מרדוק העיד כי מאסק עבד כמה מהנדסי טסלה בטוויטר, מצב שהדירקטוריון עוקב אחריו.
עדותו של מרדוק לא הבהירה עד כמה ספציפית הייתה השיחה על היורש. אנטוניו גרסיאס, חבר ותיק של מאסק שהיה גם חבר מועצת המנהלים של טסלה מ-2007 עד 2021, העיד שהיו שיחות על מציאת "מנכ"ל אדמיניסטרטיבי" שמפקח על מכירות, כספים ומשאבי אנוש "כדי שמאסק יוכל למקד את זמנו כמוצר ראשי קצין שזה תפקידו החיוני ביותר". הוא הוסיף שהם לא מצאו אחד, מבלי לפרט את עיתוי הדיונים.
מאסק, שהוא מנכ"ל טוויטר וחברת הרקטות Space X, אמר בין היתר: "למען האמת, אני לא רוצה להיות מנכ"ל של אף חברה". מאסק העיד כי הוא ציפה לצמצם את זמנו בטוויטר ובסופו של דבר למצוא מנהל חדש לנהל את חברת המדיה החברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה