קריפטו

מייסד טוויטר מזהיר: "אל תסמכו על אף אחד"

אחד מחסידי הקריפטו הגדולים מתמתן ומזהיר מפני השקעות מפוקפקות. האם חזה את נפילת FTX? 
מערכת ice |  1
ג'ק דורסי, מייסד הרשת החברתית טוויטר (צילום freepik, יוטיוב/ WIRED)
מייסד טוויטר היזם ג'ק דורסי כל כך מאמין במטבעות הקריפטו ובטכנולוגיית הבלוקצ'יין העומדת בבסיסם עד ששינה את שם החברה שלו Square כדי לשקף טוב יותר את השינוי האסטרטגי לעבר נכסים דיגיטליים.
חברת שירותי התשלומים נקראת כעת Block (SQ) - Get Free Report. היא גם הבעלים של אפליקציית CashApp המציעה לקנות ולמכור ביטקוין ואתריום.
דורסי אפילו הקים את "האקדמיה לביטקוין" עם המוזיקאי ג'יי-זי כדי להעלות את המודעות ולחנך על מטבעות קריפטובאמצעות קורסים מקוונים. "הביטקוין הופך לכלי קריטי עבור רבים באפריקה ובמרכז ודרום אמריקה. אנו מאמינים שאותו פוטנציאל קיים בתוך קהילות בארה"ב. המטרה שלנו היא להוכיח שהפיכת כלים רבי עוצמה לזמינים יותר לאנשים מאפשרת להם לבנות עצמאות רבה יותר". אמר דורסי ביוני האחרון.
לאור זאת, דורסי נמצא במיקום טוב מאוד לדבר על תעשיית מטבעות הקריפטו. המיליארדר והיזם נתן זה עתה עצות למיליוני המשקיעים שתוהים אם כדאי להם להשקיע במטבעות קריפטו או שהם צריכים למשוך את כספם מהמגזר הקורס. הדברים שלו הפתיעו כמה אנשים.

"אף אחד לא יודע כלום", צייץ דורסי בטוויטר שלו השבוע. הכרה לכאורה במחדל של בורסת FTX, שהתפרץ בן לילה. המייסד שלה סם בנקמן-פריד היה מלך המטבעות הקריפטו והפנים המוסדיות של התחום.
"כמה עמוק אתה בפנים עם SBF?" שאל אותו משתמש טוויטר, תוך שימוש בראשי התיבות של בנקמן-פריד. "זה עמוק אחי," השיב דורסי, וצירף תמונה של הודעת טקסט ששלח לו SBF ב-7 בנובמבר. בהודעה זו, המנכ"ל לשעבר של FTX הסביר לדורסי שקיבל את מספר הטלפון שלו מחבר משותף וביקש לדבר איתו. אך דורסי מעולם לא ענה.
 
דקות לאחר הציוץ הראשון שלו, דורסי גם שלח הודעה נוספת שבה הוא מייעץ לאנשים לא להאמין לחסידי הקריפטו ולמיליארדרים. "אף אחד", כתב בציוץ, "אי אפשר לסמוך על SBF. אי אפשר לסמוך על ויטליק. אי אפשר לסמוך על CZ. אי אפשר לסמוך על אף אחד."
"Vitalik" הוא ויטליק בוטריין, מהמייסדים השותפים של האתריום, "CZ" הוא צ'נפנג ז'או, המייסד והמנכ"ל של Binance, בורסת המטבעות הקריפטו הגדולה בעולם בנפח. CZ התגלה לאחרונה כמושיע החדש של התעשייה לאחר נפילת SBF. הוא הכריז על הקמת קרן שתסייע לחברות קריפטו המתמודדות עם מצוקת נזילות עקב קריסת FTX אך הוא לא מסר פרטים על קרן זו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הביטקוין זה ההונאה הכי גדולה שהייתה עד היום
    גיל 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קריפטו = עוקץ ענק
    סגור