שיווק ופרסום

טומי הילפיגר משיק קמפיין חדש - זו הפרזנטורית שתוביל אותו

בית האופנה "טומי הילפיגר", יוצא בקמפיין חדש לקו טומי ג'ינס לעונת אביב 2024. את הקמפיין היוקרתי תוביל הדוגמנית והיוטיוברית מיה רייגן – בת הזוג של הכדורגלן המפורסם רומיאו בקהאם

מערכת ice | 
מיה רייגן (צילום באדיבות המותג)
מותג האופנה היוקרתי "טומי הילפיגר", הכריז כי את הקולקציה החדשה של קו TOMMY JEANS הצעיר לעונת אביב 2024, תוביל הדוגמנית והיוטיוברית מיה רייגן – בת הזוג של הכדורגלן המפורסם רומיאו בקהאם.
על פי בית האופנה המוכר, הקולקציה החדשה מדגישה את המורשת המסוגננת של בית האופנה האמריקאי טומי הילפיגר, כשהיא משלבת את סגנון האמריקנה, המראה הפרפי, תרבות הקולג'ים והחוף המערבי, יחד עם השפעות ספורטיביות ואלמנטים מעולם הסטריט. הצבעים הבולטים בקמפיין היוקרתי הם אדום, לבן וכחול, המסמלים את צבעי דגל ארה"ב.

 
כאמור, את הקמפיין החדש מובילה הדוגמנית הבריטית מיה רייגן בת ה-21.  מיה היא יוטיוברית ויוצרת תוכן המחזיקה ב- 650 אלף עוקבים באינסטגרם ו-330 אלף עוקבים בטיקטוק, ואף מנהלת זוגיות פוטוגנית עם רומיאו בקהאם, הבן של הפאוור קאפל הכי רותח בעולם האופנה.
על פי מותג האופנה "טומי הילפיגר", פריטי הקולקציה נעים מ-149 שקלים ועד 1,099 שקלים. ניתן להשיגה הן באתר הרשמי של "פקטורי54" והן באתר הרשמי של טומי הילפיגר.
בקמפיין של בית האופנה המוכר, ניתן להבחין בפריטים המעוצבים באופן נקי, יוקרתי עם נגיעות עדכניות החל מג'ינסים כחולים בגזרות ישרות, חולצות מכופתרות עם צווארון ועד לז'קט קלאסי המעוצב על פי השראת מראה הקולג' האמריקאי הטיפוסי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה