שיווק ופרסום

קנדל ג'נר תוביל קמפיין בישראל: זה המותג שעמו תשתף פעולה

דוגמנית העל קנדל ג'נר תוביל קמפיין חדש בישראל ובעולם, לרגל השקת סדרת שפתונים חדשה של מותג היופי "לוריאל פריז". במסגרת הקמפיין, יושקו שפתונים נוזליים שמכילים חומצה הילארונית

מערכת ice | 
קנדל גנר (צילום יחצ לוריאל פריז)
הדוגמנית הבינלאומית, ממשפחת קרדשיאן, קנדל ג'נר, צפויה להוביל קמפיין אשר יתפרסם בישראל וברחבי העולם.  מותג הביוטי L’OREAL PARIS, הכריז כי הדוגמנית תוביל את הקמפיין המיוחד אשר במסגרתו יושקו סדרת שפתונים נוזליים, העונים לשם "אינפליבל מאט רזיסטנס"  INFAILLIBL) MATTE RESISTACE).
 
על פי חברת הביוטי המובילה, השפתונים שיושקו בקמפיין המדובר מכילים פיגמנט חזק, עמידים למשך 16 שעות, ומכילים חומצה היאלרונית.  סדרת שפתוני 'אינפליבל מאט רזיסטנס' מציעה עשרה שפתונים בגוונים שונים, ביניהם גווני מאדום, ורוד בייבי וניוד טבעי. על פי חברת הביוטי "לוראל פריז", במהלך חודש ההשקה הנוכחי, מחיר סדרת השפתונים הינו על 49.90 שקלים ולאחר מכן יעלה ל-65 שקלים.

 
הדוגמנית המוכרת אשר התפרסמה מתוכנית הריאלטי "משפחת קרדישאן", אשר במסגרתה נחשפו סיפורים מעניינים על המשפחה המתוקשרת של אמריקה, נחשבת לדוגמנית בעלת השכר הגבוה ביותר בעולם, כך על פי מגזין "פורבס".
לצד היותה ידוענית ודוגמנית בינלאומית, ג'נר ידועה כאשת עסקים מפולפלת. ג'נר נכללת ברשימת Under3030 של מגזין "פורבס", כמייסדת מותג הטקילה 818, אשר זכה למכירות ושבחי מבקרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה