תקשורת ומדיה

קנדל ג'נר מעוררת סערה: "את מסתובבת עם חיות שחוטות על גופך"

הדוגמנית הבינלאומית ואושיית הרשת האהובה מעוררת זעם בקרב הגולשים. ג'נר העלתה תמונה בה היא לובשת מעיל פרווה אמיתי בשווי של -27,000 דולר של המעצבת פיבי פילו והתגובות לא איחרו להגיע

מערכת ice | 
קנדל (צילום kendalljenner@)
לאחר שנחשף כי דוגמנית העל ובן זוגה הראפר הפוארטו-ריקני באד באני, נפרדו. הרשת געשה והידיעה גררה אלפי תגובות ברשתות החברתיות. היום, דוגמנית העל עולה לכותרות שוב. הפעם אבל בהיבטים אחרים ובכלל לא חיוביים.
בתחילת השבוע, ג'נר נצפתה כשהיא מבלה בחופשה יוקרתית בעיירת סקי ולובשת מעיל פרווה ענק בצבע חום. לאחר בירור קצר, נחשף כי המעיל של ג'נר עלה לא פחות מ-27,000 דולר והוא עוצב על ידי מעצבת האופנה הבריטית, פיבי פילו. על פי דיווחים, המעיל עשוי מפרווה אמיתית של כבש או טלה. 
ג'נר, שידועה באהבתה לבעלי חיים ובמיוחד לסוסים, עצבנה את הגולשים כשהעלתה  לעמוד האינסטגרם שלה תמונה עם המעיל. בין התגובות הזועמות נכתב: "את הפכת לבחורה חסרת רגישות שמסתובבת עם חיות שחוטות על גופה בשם האופנה".
עוד נכתב בתגובות: "מקווה שאת מרגישה טוב עם עצמך. את אומרת שאת אוהבת חיות ובכל זאת בוחרת ללבוש פרווה אמיתית", "ציפיתי ממך ליותר - תתבגרי", "יש לך דם של חיות על הידיים", "תתביישי לך, ללבוש פרווה בימים כאלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה