שיווק ופרסום

משרד הפרסום של לימור כרסנטי מקבל תקציבים חדשים

משרד היח"צ של לימור כרסנטי מוסיף שני לקוחות חדשים למערך השיווק: מותג התכשיטים "GA Jewelry story" ו"אריאלי מערכות מיזוג אוויר"
מערכת ice |  2
לימור כרסנטי (צילום יוסי אקריש)
משרדה של לימור כרסנטי מוסיף למערך ניהול היח"צ לקוחות חדשים. בין הלקוחות החדשים של המשרד של כרסנטי ניתן למצוא את מותג התכשיטים "GA Jewelry story"  ואריאלי מערכות מיזוג אוויר.
לאחר הצטרפות שתי חברות אלה, משרד הפרסום ומשרד ההסברה והיח"צ של לימור כרסנטי האמון על מספר רב של חברות, משלים עסקה עם שתי חברות גדולות בשוק ובכך מקבל תקציבים חדשים.
מותג התכשיטים GA Jewelry story - מותג תכשיטים זה נמצא בבעלותה של גלית אלקלעי. המשרד עוסק כבר 20 שנה בתחום עיצוב, יצירה וצורפות תכשיטים, הנמכרים ללקוחות פרטיים ועסקיים בארץ ובעולם.
לקוח נוסף הוא אריאלי מערכות מיזוג אוויר בבעלותו של חיים אריאלי. החברה מציעה מגוון פתרונות מיזוג מתקדמים, שירות התקנה ותחזוקה למגזר העסקי והפרטי ברחבי הארץ.
החברה לניהול מערכות הסברה ויחסי ציבור של לימור כרסנטי נושאת מעל שני עשורים של ותק בעולם התקשורת ויחסי הציבור ואמונה על תקציבים מובילים במשק הישראלי, עם מגוון תחומי התמחות כגון לייפסטייל, נדל"ן, בריאות, קולינריה, צרכנות ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שני לקוחות (ל"ת)
    נתנאל שורוק 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זו הרמה של קרסנטי כנראה (ל"ת)
    נטע 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור