נדל"ן ותשתיות

בית חולים חדש בישראל, עיר חדשה ונתונים מדאיגים לרוכשי הדירות

בית חולים חדש יוקם בסח'נין, הראשון במגזר הערבי. גני תקווה משנה את הסטטוס, לתושבי ירושלים נדרשות 26.9 שנים שנות הכנסה לרכישת דירה במחיר ממוצע בעיר; לתושבי באר שבע 10 שנים בלבד. וכמה בתל־אביב?
מערכת ice |  8
שוק הנדל"ן בישראל (צילום shutterstock)
הבית היקר בישראל מתרסק במחיר: האם יימצא רוכש לווילת הענק? 11 דונם המתפרסים על 5 בתים לשעבר ומגרשים נוספים, מכילים את הפיל הלבן ומנקר העיניים הזה. זה שלוש שנים שהבעלים מנסה למכור אותו ללא הצלחה - והמחיר ההתחלתי של 250 מיליון דולר נחתך ביותר מחצי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
כמה שנות עבודה תצטרכו בשביל דירה? הנתונים המדאיגים נחשפים: למ"ס: לתושבי ירושלים נדרשות 26.9 שנים שנות הכנסה לרכישת דירה במחיר ממוצע בעיר; לתושבי באר שבע 10 שנים בלבד. וכמה בתל־אביב? לידיעה המלאה לחצו כאן.
עיר חדשה בישראל: זו המועצה המקומית שמשנה את פניה: היסטוריה: מעכשיו רשמית, גני תקווה תוכר כעיר בישראל. שדרוג המעמד לעיר יאפשר לה להתפתח משמעותית בניסיון לשמר את המרקם הקיים. לידיעה המלאה לחצו כאן
צפון תל־אביב בדרך לשדרוג: מאות דירות חדשות בדרך: בעלי דירות בצפון תל־אביב פרסמו מכרז לבחירת יזם לעסקת פינוי בינוי עם תב"ע מאושרת. יהרסו 104 דירות ישנות ויוקם פרויקט חדש המשלב בינוי מרקמי בבניינים של 9 קומות ומגדל בגובה של כ-30 קומות, ובסה"כ כ-260 יח"ד חדשות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בית חולים חדש בישראל: זו העיר המפתיעה בה יוקם: אושר בטרומית: הקמת בית חולים בעיר סח'נין. מוצע כי המנהל הכללי של משרד הבריאות יורה על הקמת בית חולים בעיר סח'נין. כמו כן, מוצעים תיקוני חקיקה לחוק התכנון והבניה ולחוק רשות מקרקעי ישראל כדי לזרז את הליך ההקמה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
עזריאלי מעלה הילוך בשכירות: איפה תקים את הפרויקט החדש? קבוצת עזריאלי זכתה במכרז של "דירה להשכיר" ורמ"י בשכונת גליל ים בהרצליה, כ-50% מיחידות הדיור הן בשכירות מופחתת. סכום הזכייה עומד על 85 מיליון שקל בתוספת מע"מ, המשקף מחיר של 578 אלף שקל ליחידת דיור בתוספת מע"מ. לידיעה המלאה לחצו כאן.
עיריית תל־אביב במהלך ענק: הגשרים הנדירים שיוקמו בעיר: בתחרות לתכנון גשר השלושה, שמקדמת עיריית תל אביב־יפו באמצעות חברת נתיבי איילון, זכו במקום הראשון המשרדים NCA ניר חן אדריכלים ורוקח אשכנזי מהנדסים. במסגרת זו מספר גשרים נוספים יוקמו בעיר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    סבבה
    דוד 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקוה שכל המגזר ילך לבית חולים הזה וישחרר לחץ מנהריה ורמבם
    סגור
  • 5.
    בית חולחם בסכנין זו החלטה נבונה ומבורכת
    דודו אמסלם 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפחות לשם נוכל להביא חמץ בפסח
    סגור
  • 4.
    מה עוד חשוב לדעת על פרוייקט פינוי בינוי?
    גלעד 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך לעשות זאת.
    סגור
  • 3.
    בית חולים ראשון במגזר הערבי
    יואקין 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש כבר בתי חולים בנצרת.
    סגור
  • 2.
    ממש לא ראשון במגזר
    צפונית 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראשון במגזר? יש בתי חולים בנצרת! סחנין עיר קטנה, רחוקה מ 4 בתי חולים ב 30-40 דקות נסיעה. בדיוק כמו כרמיאל שעל ידה... החלטה הזויה וגזענים כלפי התושבים שהם לא ערבים! נראה שאף אחד לא מכיר את מפת ישראל במשרד הבריאות.
    סגור
  • 1.
    בית חולים בסכנין = בזבוז כסף
    דנידין 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הערבים לא יודעים לשמור על כלום, גונבים הכל ורק מתלוננים כנגד הממשלה.
    סגור
  • שתהיה חולה נראה מי יטפל בך (ל"ת)
    בטח רופא ערבי 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יאסוף
    יוסוף 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה גזענית אך לצערי ממש נכונה...
    סגור