שיווק ופרסום

סופר-פארם במהלך מהפכני: זו הרשת החדשה שהשיקה

ארבעה חודשים לאחר רכישת רשת אירוקה: סופר-פארם הופכת את אירוקה לרשת אופטיקה תחת השם ERROCA BY SUPER-PHARM
מערכת ice | 
סופר פארם ואירוקה (צילום פלאש 90/ משה שי, יחצ)
ארבעה חודשים לאחר השלמת הרכישה: סופר-פארם מרחיבה את פעילותה בתחום האופטיקה והופכת את אירוקה לרשת אופטיקה תחת השם ERROCA BY SUPER -PHARM. במסגרת זו עתידה סופר-פארם להכפיל את הפריסה של אירוקה מכ-60 סניפים בתוך שנתיים ל-120 סניפים. הסניף הראשון בקונספט החדש נפתח בימים אלה בקניון עזריאלי בשטח של 90 מ"ר והוא כולל חדר לבדיקות ראייה. 
סניפי הרשת בקונספט החדש יציעו חדרי בדיקה עם אופטומטריסטים מקצועיים ומנוסים שיבצעו בדיקות ראייה במקום. כמו כן, יושם דגש על משקפי ראייה, עם מגוון רחב של משקפי ראייה מהמותגים המובילים בעולם, עם עדשות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. 
 

בתחילת שנת 2023 הפכה חברת סופר-פארם לבעלים הרשמי של רשת אירוקה. במהלך השנה הקרובה, מחצית מסניפי אירוקה יוסבו לקונספט החדש שיכלול שיפוץ חדש ונראות חדש של החנות. כמו כן, יפתחו במשך השנה כ-20 סניפים חדשים ברחבי הארץ, בגודל ממוצע של כ-65 מ"ר, שיכללו חדרי בדיקת ראייה, ובטווח של השנתיים הקרובות, תוכפל כמות הסניפים.
סופר-פארם מפעילה כיום מחלקות אופטיקה ב-285 סניפיה, תחת השם 'סופר-פארם אופטיק'. מתוכם, 75 סניפים מציעים שירותי אופטומטריסט וניתן לבצע בהם בדיקת ראייה. במהלך השנה הקרובה יוסבו גם המחלקות בסניפי סופר-פארם למיתוג החדש, וימשיכו להציע לקהל הלקוחות שירות של בדיקת ראייה מקצועית ע"י אופטומטריסטים מוסמכים עם חדר בדיקה ייעודי.

ניצן לביא מנכל רשת סופר פארם ודני לוזון המשנה למנכ"ל. צילום רפי דלויה
במסגרת השקת הקונספט החדש של ERROCA BY SUPER-PHARM יורחב באופן ניכר פורטפוליו משקפי הראייה והשמש עם המותגים הבין-לאומיים המובילים בעולם הכוללים את הקולקציות החדשות והמעודכנות ביותר, בהם: ROBERTO CAVALI, DIOR, GUCCI , LGR, DITA , BALMAIN, VALENTINO, TOM FORD , JIMMY CHOO , PHILIP PLEIN,  MOSCHINO , PRADA , VERSACE ועוד, וכן מותגים בייבוא מקביל שיימכרו בסניפי הרשת כמו RETRO SUPER FUTUREו- IC! BERLIN. 
כמו כן, ימכרו לראשונה עדשות מגע מהמותגים המובילים דוגמת ג'ונסון, אלקון וקופרוויז'ן  ועדשות צבעוניות של המותג האיטלקי המוביל Desio.

רשת ERROCA BY SUPER-PHARM. צילום עמית גירון
שוק האופטיקה הישראלי רווי מתחרים ומתאפיין בחנויות מתמחות המופעלות על ידי אופטומטריסטים פרטיים ורשתות. השוק מוערך במכירות של כ-2 מיליארד שקל בשנה. סופר-פארם, בניהולו של ניצן לביא, היא רשת בתי המרקחת המובילה בישראל, המונה כ-285 סניפים ופועלת באמצעות זכיינים. מאז שהוקמה פועלת סופר-פארם ברישיון בית מרקחת. היא מפעילה לצד בתי המרקחת שלה גם מחלקות קוסמטיקה, אופטיקה וטואלטיקה. בנוסף, היא מפעילה פורמט של מזון טרי בשם דיילי'ס, ואת רשת מרפאות האסתטיקה ביוטי קליניק.
ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: "היום, 36 שנה מאז שהוקמה, אירוקה הופכת לרשת אופטיקה. ERROCA BY SUPER-PHARM תכפיל את גודלה תוך שנתיים, ותביא לראשונה בשורה של מקצועיות לצד מותגי על בינלאומיים. עבור סופר-פארם מדובר במהלך משמעותי שעתיד לשנות את מפת שוק האופטיקה בישראל, ועבור אירוקה זוהי תחילתה של דרך חדשה בשוק תחרותי שלא פעלה בו בעבר". 
גל שרון, מנהל תחום האופטיקה בסופר-פארם: "ERROCA BY SUPER-PHARM נכנסת לתחום האופטיקה ומכניסה לראשונה לסניפיה חדרי בדיקות ראייה שיופעלו על ידי אופטומטריסטים מוסמכים. מהיום ERROCA BY SUPER-PHARM תציע ללקוחותיה בשורה של עשרות מותגים חדשים לצד בדיקות ראייה בסטנדרט הגבוה ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה