שיווק ופרסום

רותם סלע, אנה ארונוב וגלית גוטמן בשיתוף פעולה חגיגי

המותג Oma ערך אירוע השקה חגיגי באברקסס בר בתל אביב בעיצובה של הסטייליסטית סיון חימי בשיתוף עם רונן חן, כאשר הטאלנטיות, בנוסף ללוסי איוב,  שביט ויזל, חן אמסלם ומוטי רייף הגיעו לעשות כבוד
מערכת ice | 
רותם סלע וסיון חימי (צילום דנה לביא)
המותג Oma ערך אתמול (שני) אירוע השקה באברקסס בר בתל אביב בעיצובה של הסטייליסטית והארטדיירקטורית החדשה סיון חימי, בשיתוף פעולה ראשון עם בית האופנה של המעצב רונן חן.
רונן חן התייחס באירוע ואמר: ״סיון חימי הסטייליסטית המובילה בארץ, מצטרפת כארטדיירקטורית של המותג Oma. בית האופנה שלנו פונה לנשים מכל הקשת הרחבה וכבית אופנה שתומך בנשים אנחנו בטוחים שבחרנו בטובה ביותר".

סיון חימי הגיבה גם היא לשיתוף הפעולה עם רונן חן במסגרת אירוע ההשקה החגיגי ואמרה: ״אני מודה לרונן חן ולמנכ"לית של בית האופנה רונן חן, אורנה ברמן, על הזכות שניתנה לי להוביל את המותג Oma. כמי שעובדת שנים בתעשיית האופנה, אני עוקבת אחרי המותג ומההתחלה התאהבתי״. 
בין רשימת הסלבס הנוצצת שפקדה את אירוע ההשקה החגיגי, הגיעו לפרגן הטאלנטיות של סיון, רותם סלע, לוסי איוב, חן אמסלם, מוטי רייףאנה ארונוב, גלית גוטמן, שביט ויזל ועוד רבים ורבות. כמו כן, הגיעה במיוחד לארץ מפריז הדיג׳יי והאמנית הבינלאומית חן יאני להשיק באירוע את אלבומה החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה