טלוויזיה

רותם סלע נעלבה? זה מה שעשה לה נהג המונית

הכוכבת שסיימה את שלב האודישנים של 'הכוכב הבא', חשפה כי עלתה למונית ולא האמינה כשנאמר לה: "עליתי למונית והנהג לא ידע מי אני, דיבר איתי כאילו אנחנו לא מכירים", ההפתעה התבררה כי הנהג הוא אביו של זוכה העונה הקודמת, תמיר גרינברג
מערכת ice |  1
רותם סלע (צילום אינסטגרם)

שלב האודישנים של "הכוכב הבא" הסתיים אמש (שבת) ומי שהפתיע וקפץ לביקור הוא תמיר גרינברג. רותם סלע מצאה זמן לספר ברגעים הפנויים לספר ולחלוק עם זוכה העונה הקודמת את הסיפור המצחיק במיוחד בו היה מעורב אביו.

סלע סיפרה בין היתר: "אחרי שזכית עליתי עם אבא שלך במקרה על המונית. הוא לא ידע מי אני בהתחלה", סיפרה רותם לגרינברג שנראה משועשע. "נשבעת לך. יודע מה מדהים? עליתי איתו על המונית, הוא אמר - 'את יודעת שהבן שלי זה תמיר?'.


 



עוד היא טענה: "הסתכלתי עליו ואמרתי לו: היי, זו אני. לקח לו זמן לעשות את ההקשר". יש שיצחקו ויגידו שאולי לאבא עלה קצת מאז הזכייה של תמיר (אסי, אהמ אהמ), אבל צחוק בצד, אנחנו לגמרי רואים פה אבא שהכי גאה בבן שלו".

אגב, אי אפשר היה לפספס רק בשבוע שעבר את חגיגות יום ההולדת ה-39 של רותם סלע, אבל מה שחיכה לה ב"נינג'ה ישראל" הפתיע אפילו אותה. באולפן הצילום חיכו לדוגמנית ולמגישת התוכנית מסכי ענק ובהם תמונה של סלע על רקע ורוד עם הכיתוב: "מזל טוב רותם, אהובה שלנו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה היא חושבת את עצמה מלכת אנגליה (ל"ת)
    חלי 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור