טלוויזיה

הכוכב הבא הצליח לגבור על אחוזי הרייטינג של האח הגדול?

לאחרה שליטה של האח הגדול בפסגת הרייטינג בפריים טיים הכוכב הבא ניצב מול יריב קל בהרבה אך בכל זאת גבר על אחוזי הרייטינג של האח הגדול
מערכת ice |  4
הכוכב הבא, צופית גרנט (צילום יחצ קשת 12, יחצ רשת 13)
בקרב על הפריים טיים, לאחר שליטה של האח הגדול המהפך הושלם - הכוכב הבא של קשת 12 מוביל את טבלאות הרייטינג והשיג 19.1% אחוז, אחוז גבוה משהצי אמש האח הגדול. בכך גברה ובפער משמעותי את "צופית גרנט ללא גבולות" שרשמה 7.3% אחוז "בלבד".

גם בקרב בין מהדורות החדשות המרכזיות ערוץ 12 ממשיך לנצח. המהדורה המרכזית של חדשות 12 השיגה 15.1 אחוז. כאשר מהדורת החדשות של 13 עם ירידה ביותר מאחוז מאתמול – 7.4% אחוז.
בנוסף לכך בגזרת הלייט נייט קשת 12 מובילה על 13 בגאון. "לילה טוב עם גיא פינס" ממשיכה את הרצף במקום הראשון – 13.6%. "חי בלילה" של ערוץ 13 עם 7.4%. "היום שהיה" גם הוא משודר ב-13 – 5.5% ו"לקט הצינור" סוגר את המדד עם אחוז נמוך נחמד של 5.3%.
בפרה פריים קשת 12 "תכנית חסכון" במקום הראשון – 10.3%. "שש עם עודד בן עמי" – 7.5% "חמש עם רפי רשף" – 5.7%."הדוח היומי" ברשת 13 עם 4.4%. "חמש עם שרון גל" - 4.4%. "חדשות היום עם שרון גל" - 3.6%. ו"הכל כלול" סוגר את רשימת הפרה – פריים עם 3.6%.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אנשים בטלויזיה
    אייל 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אוהב לראות את עודד בן עמי. כתב שאינו מתלהם, אינו קוטע מרואיינים רק כדי להשמיע את דברו. פשוט כתב נדיר בעולם הכתבים המטופלים שי. להבדיל ירון אברהם כתב אידיוט, מחפש רכילויות קטנות, מודד מרואיינים על טעותם ומנסה להוכיח את "חוכמתו" הנמוכה.... חדש להעיף אותו שלא נראה ולא נשמע אותו רפי רשף רדוד ביותר... חסר דעה ומתייעץ עם עמית סגל לגבי כל טמטום שיוצא מפיו. מתנהג כאילו הוא באגף החקירות... אילנית לוי - אפס אחד גדול... חסרת בינה וחסרת השכלה. מבינה אולי באוכל.. (כשמישהו מדבר על האוכל היא לפתע מבינה)... מבינה ברגשות מול הדרוש.... אין לה משהו מינימלי לתרום לשיחה עם מרואיינים שרון (ממזג האויר).. עשו אותה לפתע גם מראיינת ... טעינה יודעת מה לשאול חוץ מתמיהות שונות מהרהורי ליבה... עמית סגל מוטה חזק ימינה.... ().. אך עדיין מכין שעורי בית ויש לו בסיס משלו למה שאומר... גם אם טועה, עדיין אדם ראוי לויכוח.
    סגור
  • 3.
    תגובה
    מירו 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצים ריטינג תחזירו בגלגל הצלה את דיאן משופרת שלמדה מהטעויות שעשתה ויהיה מענין אפילו מאד
    סגור
  • 2.
    תגובה
    מירו 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל זאת למה מאז יצאה דיאן מהבית הבית כמו חצי בית אבות לדיאן היה הרבה מינוסים שעם הגיל וניסיון חיים ישתפרו אבל היא קריזמטית מענינת מושכת אש וכך היתה גם התוכנית הכל על הגב הקטן שלה עכשיו הרבה פחות וגם הריטינג בהתאם
    סגור
  • 1.
    בלי טליה עובדיה הלך על האח הגדול
    ורד 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא הסיבה שאני והרבה אנשים כמוני צופים. בחורה מהממת, מעניינת, אמיצה. גאה בה!!
    סגור