שיווק ופרסום

הבת של גלית גוטמן: "אמא הכי רצינית עלי אדמות"

שירה גוטמן, הבת הבכורה של גלית גוטמן וזיו קורן, עושה את צעדיה הראשונים בעולם הזוהר עם קמפיין חדש וחורפי למעצבת האופנה מירית רודריג
מערכת ice | 
שירה גוטמן קורן (צילום פייסבוק)
הבנות של גלית גוטמן, דוגמנית העל ומגישת הטלוויזיה, נכנסו בטבעיות לעולם הזוהר. אחרי שהבת הקטנה אמה נבחרה לככב בסדרת הנוער "זיגי" ותוביל עם אמא גלית קמפיין בינלאומי, עכשיו מגיע תורה של שירה הבכורה. שירה מצטלמת לקמפיין אופנה חדש למעצבת מירית רודריג שהיא לא רק המלבישה הקבועה של גלית אלא גם זאת שמוכרת את התכשיטים ששירה מעצבת בחנויות שלה. 
על פי ריאיון שנערך עמה ב-TMI, שלא כמו אחותה הקטנה, לשירה אין כוונה ללכת לתחום המשחק, והשאיפה שלה היא לעשות מה שהיא אוהבת, ליהנות מהדרך ולהגשים את עצמה. בצילומים היא מרגישה טבעי ונוח כי אחרי הכל היא גדלה על סטים. כבת להורים מפורסמים, שירה מספרת שלפעמים יש תגובות לא טובות אבל היא לא מתייחסת אליהן אלא מתמקדת בטוב, ומוסיפה שהיא מרגישה עטופה ונמצאת במקום שמכבדים אותה. 
מי שנותן לה השראה היא אמא שלה גלית שלדבריה היא הכי רצינית על אדמות והכי מקצוענית בעולם על הסט. למרות שבילדותה נבהלה מהרצינות המוחלטת של אמא, שירה אומרת שאפשר רק ללמוד מאמא שמחזיקה ימי צילום ארוכים ומטורפים.
כזכור, רק לאחרונה נבחרו גלית גוטמן ובתה הצעירה אמה גוטמן-קורן להוביל קמפיין בינלאומי של מותג הטיפוח L. Raphael Geneve מבית מותג הטיפוח של רונית רפאל. כאמור, אמה מככבת גם בסדרת הנוער זיגי לצד יונתן מרגי, עומר חזן, שירה לוי, שיר זוארץ ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה