שיווק ופרסום
ניר וגלי חוזרים בכל הכוח: פרסומת השבוע
"הרעיון שלנו היה פשוט: להעניק למוצרי ״טרה״ ולמותג ״טרה״, פנים, זהות, אופי, לב ונשמה. לאפשר לאנשים להתחבר אליהם לא רק דרך הראש - על בסיס רציונאלי אלא גם דרך הלב - לייצר חיבור אמוציונאלי. ומי יודעים הכי טוב בעולם להעניק חיים ולהפיח נשמה בחפצים דוממים? בדיוק. הטלפון הבא שלנו היה לניר וגלי".
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
"לחבר בין האנימציה הדו-מימדית המוכרת של ניר וגלי לבין צילומים חיים (לייב) של מוצרים, סביבה ואנשים. השילוב הייחודי הזה בין פוטג׳ מצולם (כולל צילומי מזון סנסוריים!) לבין אנימציה קלאסית כמעט שלא נעשה בארץ עד הקמפיין הזה. בטח לא בפרויקטים קודמים של ניר וגלי. נאלצנו להמציא מאפס שפה קולנועית שהייתה חדשה לכולנו. יצא שעל הדרך על הדרך פיתחנו, עם המון ניסוי - וטעייה, טכניקות ייחודיות וחדשניות שאיפשרו להכל להידבק יחד באופן חלק, טבעי ושובה לב".
״אני נעם הבן!״
"הדבר שזרם הכי בקלות - הקלטת הקולות. נעם וגלי פשוט וירטואוזים בכל מה שקשור לפס-הקול. והם מדבבים בחסד. עזרו מאוד גם האוזן הרגישה של
גורפינקל הבמאי וקולו הייחודי של שחקן החיזוק, יוסי מרשק".
עוד ב-
משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסנוב
מנכ"ל קריאייטיב ושותף: יגאל שמיר
תסריט ואנימציה: ניר וגלי
מנהל קריאייטיב: ניר אמבר
ארט: דודי בן סימון
קופירייטר: אבנר רסל
סמנכ"ל אסטרטגיה: יובל גרופי
סמנכ"לית לקוחות: עירית פסטרנק
סופרוויזרית: גאיה לביא
תקציבאית: סתיו ענברי
סמנכ"ל דיגיטל: דורון לוינשטיין
מנהלת הפקה: מירי סולהוב
מפיקה: שחר לוי
במאי: יונתן גורפינקל
במאית: גלי אדלבאום
מדיה: יוניון מדיה- איילת נקר, בר גלאי ואוולין אליאב
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.המדבבים?- מרשק ולסלאו?... (ל"ת)אחת שיודעת 05/2023/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.פרסומת מעוחה (ל"ת)אני 06/2022/01הגב לתגובה זו0 0סגור