שיווק ופרסום

מזרחי טפחות בקמפיין חדש, זו הכוכבת שלו

הבנק השיר פרסומת חדשה המלווה בשיר "עכשיו אתה חוזר בחזרה" של מירי מסיקה, בהשתתפותה של הקונדיטורית המצליחה אור שפיץ. תרי ישכיל, סמנכ"ל השיווק בבנק מזרחי טפחות: "הקמפיין החדש עם אור שפיץ הנהדרת בא לשים דגש על השירות הייחודי שמקבלים בעלי העסקים במזרחי טפחות
מערכת ice |  1
דביר בנדק תרי ישכיל אור שפיץ (צילום אילן בשור)
מזרחי-טפחות יוצא בימים אלה בקמפיין חדש המזמין בעלי עסקים ליהנות מחבילת שירות ייחודית ומתקדמת שכולל, מימון לעסקים, הלוואת הצטרפות לעסקים, פתרונות אשראי מותאמים לצרכי העסק, סל הטבות סחר חוץ ללקוחות עסקיים ועוד.
הקמפיין החדש, בהובלת דביר בנק והקונדיטורית אור שפיץ מדגיש, כי במזרחי טפחות לא מתנהגים אחרת ללקוח כשהוא ניצב בפני אתגר אלא להפך, מתאמצים עוד יותר לעזור לו לנצח. בתחילת הקמפיין המלווה בשיר "עכשיו אתה חוזר בחזרה" של מירי מסיקה, דביר בנדק פרזנטור הבנק נכנס לקונדיטוריה של אור שפיץ שמלאה בלקוחות ומציין: "להיות בעל עסק בישראל, זה לחיות בחוסר ודאות תמידי", כאשר לפתע מגיחה נסערת הקונדיטורית אור שפיץ ואומרת לבנקאי שלה בטלפון "הו... באמת תודה שחזרת אלי.." ומתייחסת לכך שהבנקים המתחרים שוכחים מהעסקים הקטנים ברגעי הקושי.
בהמשך הקמפיין שפיץ ממשיכה לבוא בטענות לבנק המתחרה ששכח אותה ומקבלת בחזרה הרבה אמפטיה מדביר, שלבסוף שמציע לה להצטרף ליותר ויותר עסקים שבוחרים אנושי ומתקדם במזרחי טפחות.
תרי ישכיל, סמנכ"ל השיווק בבנק מזרחי טפחות: "הקמפיין החדש עם אור שפיץ הנהדרת בא לשים דגש על השירות הייחודי שמקבלים בעלי העסקים במזרחי טפחות. בנק חייב לעמוד תמיד לצידם של הלקוחות ובעלי העסקים ולא לשכוח אותם ברגעי משבר. מזרחי-טפחות מיישם מזה שנים אסטרטגיה בנקאית מבודלת, המשלבת בין שירות אנושי לצד קדמה דיגיטלית, ואני גאה על כך ששוב דורגנו ראשונים מבין הבנקים הגדולים במדד הידידותיות לעסקים קטנים ובינוניים. להיות שם עבור אותם עסקים בדרך אנושית ומתקדמת זוהי מטרה חשובה עבורנו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טפחות כמה שפחות
    טפחות כמה שפחות 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנק חרא
    סגור