שיווק ופרסום
פרטנר טי וי עוקצים את המתחרים: פרסומת השבוע
קבוצת פרטנר השיקה קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק, כשחדי העין והאוזן יכולים להבחין מבין השורות כי בפרסומת, שעמדה "בסימן יווני" הכולל שבירת צלחות, נשלח רמז עבה ועוקצני במיוחד למתחרה שמושתת על צלחות הלווין, yes , כאשר הזמר שר: "במדינה קטנה סמוך לסלוניקי יש אנשים עם טלוויזיה עתיקה. לווין יקר ומיושן אני מיציתי. אז בוא נזרוק צלחת לרצפה. לא נמאס כבר לשלם יקר זה בלתי? על ערוצים שלא ראיתי? תגידו בי לצלחות".
במשרד הפרסום "מקאן תל אביב" שיתפו אותנו קצת בעבודה מאחורי הקמפיין המוערך בכ-5 מילון שקלים, ולא חששו להזכיר שוב את המתחרים.
בישראל, המדינה הקטנה סמוך לסלוניקי, יש אנשים עם טלוויזיה ישנה שמשלמים מלא על ערוצים שהם לא צופים. אז בתור מותג צ'אלנג'ר חיפשנו גם הפעם את האייקון הבולט לספר דרכו את הסיפור, ומצאנו כזה על גגות של מלא בתים – צלחת הלוויין העתיקה. אז החלטנו לעודד אנשים (וגם את ההיא מהמתחרים) להגיד ביי לצלחות, להתקדם ל-partner future tv ולשלם רק על אפליקציות הסטרימינג שהם מורידים.
לא משנה כמה אנחנו מנסים להסביר שזה לא צולם ביוון אלא בחולון, לא מאמינים לנו.
לנקות את כל ה-112 צלחות שנשברו במהלך הצילומים.
"יאסו" כמובן, וגם "בואנה תיזהר עם הצלחת שלא יעופו פה רסיסים".
לשבור צלחת. זה ממש משחרר.
"לקוח אמיץ, טאלנט שאוכל את המסך וקריאייטיב מלא תשוקה. אני הייתי מיותר לחלוטין"
סמנכ"לית קריאייטיב: סיגל עבודי
מנהלי קריאייטיב: אסא קרן, יונתן טייטל
קריאייטיב: קובי לביא, שירן דמרי, גבע גרשון
ניהול לקוח: דפנה אנגל, דניאל אוחיון מידן, טל אשכנזי
UM: מור בר גולד, דורון זכאי
UMD: ניצן מאור, בר בן ניסן, בר גרינוולד
אסטרטגיה: מיכל גלברד, עמית פס
הפקה: גלעד גדיש, אושרי תורג'מן
מפיק מוזיקלי: ג'ורדי
בית פוסט: גרין
חברת הפקה: POV
במאי: שחר סגל
סטודיו מקאן
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.כמה אוויר חם ואגו מנופח יש בתעשייה המשמימה הזו... (ל"ת)אביב 05/2022/20הגב לתגובה זו0 0סגור