שיווק ופרסום
לקוחה עצבנית שמקללת מככבת בקמפיין; ואפליקציה ש'חוטפת' לקוחות מהמתחרים
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים משובחים. במדור: אפליקציה מזהה את הרגע בו הלקוח נכנס למתחרה ושולחת אליו הנחה שיורדת בטיימר
בוקר טוב, היו לנו שבועיים מאוד דיגיטליים בעולם, מוכנים למסע? נטוס לדרום אפריקה ונראה איזו פעילות מתאימה למותג הרכב של המדינה, נצפה במחזמר דיגיטלי פרסונאלי של אינטל, נעצור בגוואטמלה ונראה איך גורמים לצרכנים לעבור מחנות המתחרה לחנות שלך, נקפוץ לניו יורק ונצפה בפעילות קד\"מ שהפכה לסרט ויראלי והדובדבן לסיום - איך תלונה כועסת של לקוחה הופכת לפרסום ויראלי חיובי? ראובני פרידן Top digital - מתחילים...
כל פינה פולקסוואגן
כשמותג רוצה לומר שהוא הכי נפוץ, הכי גדול, הכי מוכר - הוא פשוט מראה את זה. בדרום אפריקה מוכרים פולקסוואגן לאורך השנים כמו משוגעים, ואם אתה רכב כל כך נפוץ למה שלא תהפוך את זה למשחק אינטרנטי מאוד ממכר? (תאמינו לי. שיחקתי ונתקעתי במשחק 40 דקות). שיתוף פעולה בין google earth לפולקסוואגן מזמין את הגולשים להיכנס לאתר ולסמן כמה שיותר רכבי פולקסוואגן שהם רואים בערים של דרום אפריקה. כמובן שיש זוכים וכו\'.
פעילות מאוד יפה.
כשמותג רוצה לומר שהוא הכי נפוץ, הכי גדול, הכי מוכר - הוא פשוט מראה את זה. בדרום אפריקה מוכרים פולקסוואגן לאורך השנים כמו משוגעים, ואם אתה רכב כל כך נפוץ למה שלא תהפוך את זה למשחק אינטרנטי מאוד ממכר? (תאמינו לי. שיחקתי ונתקעתי במשחק 40 דקות). שיתוף פעולה בין google earth לפולקסוואגן מזמין את הגולשים להיכנס לאתר ולסמן כמה שיותר רכבי פולקסוואגן שהם רואים בערים של דרום אפריקה. כמובן שיש זוכים וכו\'.
פעילות מאוד יפה.
מחזמר עלי? לא הייתם צריכים
ראינו כבר לא מעט פעילויות שמשתמשות בנתונים שלנו בפייסבוק ויוצרות לנו איזה סרטון מדליק עם התמונות שלנו, סטטוסים שלנו, חברים שלנו ועוד ועוד ועוד. והנה מגיעה לה אינטל ומביאה עוד פעילות כזו. ביחד עם המעבר על הטיימליין שלך אינטל מכניסה כל מיני תאריכים לפיתוחים שנעשו במהלך השנים וכמובן חושפת את ההווה (הרי צריך לקדם משהו). ממליץ לכם לנסות. באמת חמוד.
ראינו כבר לא מעט פעילויות שמשתמשות בנתונים שלנו בפייסבוק ויוצרות לנו איזה סרטון מדליק עם התמונות שלנו, סטטוסים שלנו, חברים שלנו ועוד ועוד ועוד. והנה מגיעה לה אינטל ומביאה עוד פעילות כזו. ביחד עם המעבר על הטיימליין שלך אינטל מכניסה כל מיני תאריכים לפיתוחים שנעשו במהלך השנים וכמובן חושפת את ההווה (הרי צריך לקדם משהו). ממליץ לכם לנסות. באמת חמוד.
רוץ פורסט רוץ... בשביל הנחה
רעיון מעולה איך למשוך אנשים לחנות שלך בקניון. בגוואטמלה ישנה חנות נעלים שמתמודדת בקניון עם חנויות כמו נייקי, אדידס ועוד. אז איך גורמים ללקוחות שנכנסו לחנות המתחרה לבוא דווקא אליהם? ברגע שלקוח נכנס לאחת מהחנויות המתחרות, באמצעות GPS וכנראה אפליקציה של החנות שהגולש הוריד, עולה לו הודעה על הנחה בצורת טיימר שיורד ככל שהשניות עוברות. בכדי לעצור את הטיימר הוא חייב להגיע לחנות כמה שיותר מהר. רעיון באמת מעולה.
רעיון מעולה איך למשוך אנשים לחנות שלך בקניון. בגוואטמלה ישנה חנות נעלים שמתמודדת בקניון עם חנויות כמו נייקי, אדידס ועוד. אז איך גורמים ללקוחות שנכנסו לחנות המתחרה לבוא דווקא אליהם? ברגע שלקוח נכנס לאחת מהחנויות המתחרות, באמצעות GPS וכנראה אפליקציה של החנות שהגולש הוריד, עולה לו הודעה על הנחה בצורת טיימר שיורד ככל שהשניות עוברות. בכדי לעצור את הטיימר הוא חייב להגיע לחנות כמה שיותר מהר. רעיון באמת מעולה.
ראיתי דברים מוזרים יותר בניו יורק
והפעם פעילות קד\"מ שהפכה לסרט ויראלי מוצלח מאוד. כנראה הדרך הטובה ביותר למנוע ביטול של סדרת טלוויזיה על זומבים, היא לפזר אותם ברחובות ניו יורק. זה מה שעשו, והתגובות בלייב של האנשים רק הפכו את זה למצחיק הרבה יותר. למעלה מ- 3 מיליון צפיות בפחות משבוע ימים.
והפעם פעילות קד\"מ שהפכה לסרט ויראלי מוצלח מאוד. כנראה הדרך הטובה ביותר למנוע ביטול של סדרת טלוויזיה על זומבים, היא לפזר אותם ברחובות ניו יורק. זה מה שעשו, והתגובות בלייב של האנשים רק הפכו את זה למצחיק הרבה יותר. למעלה מ- 3 מיליון צפיות בפחות משבוע ימים.
אין פרסום שלילי
מאז כניסת המותגים לפייסבוק, לא מעט מותגים מפחדים מ\"תגובות שליליות\" של צרכנים על \"הקיר\". מפחדים שבפייסבוק כל תלונה של לקוח תפרוש כנפיים ותצית אש שתפגע במותג. יש הרבה אמת בחשש הזה, אבל הנה מותג עם ביצים שהפך תלונה של לקוחה לפרסום אפקטיבי וחיובי. בבית קולנוע בארה\"ב לא מסכימים שהלקוחות ישתמשו בנייד שלהם ל- SMS או שיחות - ומי שמשתמש בנייד שלו במהלך סרט מעיפים אותו החוצה! משמים נפלה להם לקוחה שהוכיחה שהחוק של בית הקולנוע הוא דרך חיים ונתנה להם במתנה הרמה להנחתה של פרסום ויראלי מדהים. קרוב ל- 3 מיליון צפיות ביו טיוב על תלונה של לקוח והתגובות של הגולשים: \"איזה בית קולנוע מדליק!!!\".
מאז כניסת המותגים לפייסבוק, לא מעט מותגים מפחדים מ\"תגובות שליליות\" של צרכנים על \"הקיר\". מפחדים שבפייסבוק כל תלונה של לקוח תפרוש כנפיים ותצית אש שתפגע במותג. יש הרבה אמת בחשש הזה, אבל הנה מותג עם ביצים שהפך תלונה של לקוחה לפרסום אפקטיבי וחיובי. בבית קולנוע בארה\"ב לא מסכימים שהלקוחות ישתמשו בנייד שלהם ל- SMS או שיחות - ומי שמשתמש בנייד שלו במהלך סרט מעיפים אותו החוצה! משמים נפלה להם לקוחה שהוכיחה שהחוק של בית הקולנוע הוא דרך חיים ונתנה להם במתנה הרמה להנחתה של פרסום ויראלי מדהים. קרוב ל- 3 מיליון צפיות ביו טיוב על תלונה של לקוח והתגובות של הגולשים: \"איזה בית קולנוע מדליק!!!\".
שיהיה לכולנו שבוע דיגיטלי אולימפי.
המדור בעריכת דורון לוינשטיין, מנהל תחום דיגיטל ראובני פרידן IPG
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.גוגלס. 08/2012/06הגב לתגובה זו0 0את האמת ציפיתי מגוגל ליותר, אם כבר פיתחו דבר כזה, תנו לנו עוד דקה אחת!!!!!סגור
-
1.בואו נדייקבואו נדייק 08/2012/05הגב לתגובה זו0 0הסרטון של הזומבים לא בא לקדם השקת תוכנית, אלא למנוע את הביטול שלה. שם הקמפיין היה "עדיף שיהיו בטלוויזיה מאשר ברחובות"... אייס... זו הייתה כתבה שלכם... http://ice.co.il/article/view/329656סגור