שיווק ופרסום
זוכת האח הגדול משיקה עסק חדש: זו החנות שפתחה בקניון עזריאלי
חנות הפופ אפ של טליה עובדיה בקניון עזריאלי אילון, נפתחה לתקופה של שבוע בין התאריכים 27.10-6.11, כאשר החנות פתוחה לאורך כל שעות הפעילויות של קניון עזריאלי אילון ומציעה סדרת מוצרי שיער מקצועיים שלה, עליה עבדה מאז התפרסמה
חנות הפופ אפ של זוכת האח הגדול, טליה עובדיה, בקניון עזריאלי אילון, נפתחה לתקופה של שבוע בין התאריכים 27.10-6.11, כאשר החנות פתוחה לאורך כל שעות הפעילויות של קניון עזריאלי אילון ומציעה סדרת מוצרי שיער מקצועיים שלה, עליה עבדה מאז התפרסמה, פותחה מנוסחה ייחודית המותאמת לשיער הישראלי ולתנאי האקלים בארץ.
המוצרים נרקחו עם טכנולוגיה חדשנית היודעת לזהות את נזקי השיער ולתת אפקט אינטנסיבי המשקם את השיער ומתקן נזקים. מוצעים למכירה בפופ אפ שלושה מוצרים: ספרי מגן חום (139 שקל), מסכה (139 שקל) ושמפו (199 שקל).
מאז שיצאה מבית האח הגדול כזוכה הגדולה טליה עובדיה עובדת ללא הרף באינסטגרם ובונה לעצמה קהילה עם יותר מ-380 אלף עוקבים ועוקבות שהולכות אחריה ואחר המלצותיה מידי יום.
ברשתות, טליה מקפידה לשתף את עוקביה בחיים האישיים שלה, דברים שהיא עוברת וחוויות מהעבר. אחת החוויות הפחות טובות שעברה ושיתפה, היא כאשר הייתה בכיתה ז' – היא עשתה החלקה וכתוצאה מכך שיערה ניזוק באופן חמור. ההחלקה קרעה לה את השיער ומשם היא התחילה בשיקום ארוך.
תהליך השיקום הוביל אותה למסע חקר על סיב השערה, אילו חומרים פעילים מתאימים לה ועונים על הצרכים שלך ואילו פחות. כחלק מהמחקר היא הפכה להיות הלקוחה המושלמת לעסקי השיער. ניסתה את כלל מוצרי השיער הקיימים בשוק המקומי וזלגה גם לחו"ל.
לאחר שצברה את כל הידע היא החליטה לעשות את זה בעצמה: בעזרת מומחים בתחום היא הצליחה לפתח פורמולה ייחודית תוך כדי שהיא מקדמת את ערכיה הפטריוטים ומייצרת במפעל כחול לבן שמשווק את מוצריו גם לחו"ל. וכמו בעסקים אחרים בעברה, ובזכייה במיליון, גם במקרה הזה עובדיה החליטה לתרום מעשר מרווחי המותג החדש.
החנות החדשה של טליה עובדיה (צילום: רפי דלויה)
רכיב הדגל הוא 2% קומפלקס חומצה היאלרונית מזוקקת שיודעת לחדור לסיב השערה, מושכת את הלחות לתוך קשקשת השיער ונעלת את הלחות בפנים דבר הנותן אפקט מיידי כבר מהחפיפה הראשונה. השיער נראה יותר מבריק וחיוני וגמיש (ברוב הסדרות בשוק עם הכותרת "חומצה היאלרונית" יש 0.01% במוצר וגם זה לפעמים לא החומצה היאלרונית שמתאימה לשיער).
המוצרים ללא מלחים ומעושרים בשמנים שמזינים את סיב השיערה ומותאמים גם לשיער שעבר החלקה. כדי לבחון את המוצרים עוד לפני השקתם, החליטה טליה על צעד שישתף גם את העוקבות שלה שלוקחות חלק פעיל בחייה: היא חילקה ל-7 מהן את המוצרים וביקשה שינסו אותם, יתעדו את עצמן ויתנו פידבק. בזכות זה יכלו גם העוקבות וגם טליה לראות תוצאות מיידיות וחיוביות.
החנות החדשה של טליה עובדיה (צילום: רפי דלויה)
התגובות שקיבלה היו מעבר למה שציפתה, כל הניסיניות שזכו לבחון את המוצר טרם השקתו הרעיפו מחמאות על סדרת המוצרים בצורה שגרמה לכולנו להחסיר פעימה לרגל ההשקה של המוצרים לקהל הרחב.
עוד ב-
טליה עובדיה: "המטרה שליוותה אותי בכל התהליך הארוך הזה, היא העובדה שבפעם הראשונה יקנו כי המלצתי ובפעם השני יחזרו לקנות כי המוצר באמת עובד, והוא אולי בין היחידים בשוק שעובד בצורה כזו - ואת זה אני אומרת בתור צרכנית".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.חחחח…בדיחהחנות לפתיות 10/2024/30הגב לתגובה זו1 1מה המיוחד במוצרים שלה..?סגור