שיווק ופרסום
לאחר שהתרסקה וניצלה ברגע האחרון: אמריקן לייזר במהלך ענק
לאחר הקריסה המפוארת של אחד המותגים המובילים בישראל, אמריקן לייזר ורכישת החברה על ידי CARE לייזר, כעת הרשת יוצאת במהלך חדש-ישן, שיעלה לה כ-7 מיליון שקל
משרד הפרסום D-SAY חוזר לניהול תקציב הפרסום של אמריקן לייזר, אחד המותגים המובילים והוותיקים בתחום האסתטיקה והלייזר בישראל, לאחר שקרסה החברה כלכלית ונמכרה לקר שירותי רפואה.
תקציב הפרסום אשר המוערך בכ-7 מיליון שקלים בשנה, כולל השקה מחודשת תחת הקונספט: "Make American Laser Great Again". החזרה של תקציב אמריקן לייזר למשרד הפרסום מתרחשת לאחר הפסקה בת שנה, כאמור עם קריסתה הכלכלית של הרשת. במהלך התקופה שבה לא נוהל התקציב במשרד, טיפלו במשרד הפרסום בחלק מתקציב CARE לייזר אשר לאחרונה בית המשפט אישר את רכישת אמריקן לייזר על ידה.
כעת, התקציב השנתי חוזר ל-D-SAY ועל פי הסוכנות הוא "צפוי למנף את המותג מחדש עם גישה יצירתית ומתקדמת בדיגיטל ובמדיות נוספות. לצד תקציב זה, משרד D-SAY ממשיך לחזק את מיצובו בשוק הפרסום עם זכייה בתקציב נוסף לאחרונה – תקציב אופטיקה הלפרין, שהועבר לניהולו לפני כחודש".
לדברי אייל הובר לוי, מנכ"ל D-SAY: "אני רוצה להודות לחברים ולשותפים לדרך בCARE לייזר על האמון והאתגר בטיפול במותג אמריקן לייזר. כפי שהוכחנו בעבודה המשותפת בשנה האחרונה עם CARE לייזר אנו בטוחים שנצליח להצעיד גם את המותג אמריקן לייזר לשלב הבא. אנחנו מתרגשים מהאתגר ומאמינים שהאסטרטגיה הדיגיטלית והיצירתית שלנו תבלוט בשוק תחרותי זה".
עוד ב-
לדברי צח הררי, מנכל קר לייזר ואמריקן לייזר: "אנחנו גאים לצרף את אמריקן לייזר ל- CARE לייזר, ובכך להפוך לקבוצה המתמחה בלייזר המובילה בישראל. שמחים שלצידנו עומדים המומחים בפרסום ובדיגיטל כמו D-SAY שהלכו איתנו כברת דרך, ובטוחים שביחד נגיע לתוצאות מדהימות."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה