השוק

דלתא חוגגת: מכירות בגובה 922 מיליון דולר; מכריזה על חלוקת דיבידנד

יצרנית ומשווקת הטקסטיל דלתא, פרסמה את תוצאותיה הכספיות במחצית הראשונה והרבעון השני של 2024. מן הנתונים עולה שהחברה רשמה גידול בהכנסות הרווחים, כאשר הרווח הנקי עלה ב-83% והגיע לסכום של 33.1 מיליון דולר
מערכת ice | 
אייזיק דבח (צילום shutterstock, פייסבוק/ Delta Galil Industries, פייסבוק/ קניון עופר מרום, שי אפשטיין)
יצרנית ומשווקת הטקסטיל דלתא גליל תעשיות בע"מ, מדווחת על תוצאות כספיות לחציון הראשון ולרבעון השני של שנת 2024. מנתוני הדו"ח עולה שמגמת התנופה של דלתא שהחלה בתחילת השנה רק נמשכת.
המכירות ברבעון השני לשנת 2024 הסתכמו בסך של כ-471.4 מיליון דולר, גידול של 6% לעומת 443.6 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד. המכירות במחצית הראשונה של 2024 הסתכמו בכ-922.2 מיליון דולר, גידול של 4% לעומת 886 מיליון דולר במחצית הראשונה ב-2023.
הרווח התפעולי גדל ברבעון השני של 2024 ב-34% והסתכם ב-37.8 מיליון דולר, לעומת 28.2 מיליון דולר ב-2023. הרווח התפעולי גדל במחצית הראשונה של 2024 בכ-50% והסתכם ב-63.8 מיליון דולר, כ-6.9% מהמכירות, לעומת 42.7 מיליון דולר, כ-4.8% מהמכירות במחצית הראשונה אשתקד. 
הגידול ברווח התפעולי בתקופות הדיווח של 2024 נבע מעליה במכירות וברווחיות הגולמית וכן ממינוף יעיל של מבנה ההוצאות אשר קוזזו בחלקם עקב עליה בהוצאות מכירה, שיווק, הנהלה וכלליות עקב השקעה בזיכיונות ומותגים חדשים.
הרווח הנקי ברבעון השני של 2024 צמח ב-40% והסתכם ב-21 מיליון דולר, לעומת 15 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד. הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2024 צמח ב-83% והסתכם ב-33.1 מיליון דולר, לעומת 18.1 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2023. החברה מאשררת את התחזית לשנת 2024 בהתבסס על מחצית ראשונה חיובית וצבר הזמנות חזק. החברה מכריזה על דיבידנד של כ-8 מיליון דולר לרבעון השני.
אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל: "זה היה רבעון חזק נוסף עבור דלתא גליל, שבלט בזכות שיא במכירות הישירות (DTC), צמיחה במגזר המותג הפרטי ועלייה משמעותית ברווחיות. היוזמות האסטרטגיות שלנו, שמטרתן לשפר את היעילות התפעולית ויכולות הייצור שלנו, הובילו לשיא של רווחיות גולמית ברבעון השני של 41.9% וסימנו רבעון רביעי ברציפות של שיא בשיעור הרווחיות הגולמית".
מר דבח הוסיף: "בגזרת הפעילות הממותגת, אנו נרגשים במיוחד מההשקה וההתרחבות של המותגים Florence by Mills ו-Organic Basics. ההשקות הללו, בין היתר, ימצבו אותנו לצמיחה עקבית וארוכת טווח. העוצמה המתמשכת של דלתא ישראל מותגים, אשר קיבלה ביטוי בעלייה של 23.2% במכירות הקמעונאיות בחנויות זהות לעומת רבעון מקביל וההשקה המוצלחת של Bath and Body Works ו-Victoria's Secret בישראל, מדגישה את המומנטום המתעצם שלנו. יתר על כן, המינוף התפעולי החיובי שלנו, המתבטא בעלייה של 100 נקודות בסיס ב-EBIT לפני סעיפים חד פעמיים ל-8.0% מהמכירות, ממחיש את יכולתנו לאזן בין רווחיות לטווח קצר עם השקעות אסטרטגיות לטווח ארוך".
מר דבח סיכם, "אני נרגש מהכיוון אליו צועדת דלתא - אנו נהנים מארגון עסקי מגוון, המכוון תמיד להשגת צמיחה ברווחיות. המחויבות המתמשכת שלנו לחדשנות ממשיכה לעודד צמיחה הן עבור לקוחות המותג הפרטי והן עבור המותגים שלנו, ויוצרת גלגל תנופה רב עוצמה בהבנת השוק והצרכנים שאנו מאמינים שימשיכו לתמוך בצמיחת הרווחיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה