מינויים

המשנה למנכ"ל דלתא פורש אחרי 26 שנה בחברה

חברת דלתא תעשיות בע"מ מודיעה על פרישתו של יוסי חג'ג', המשנה למנכ"ל, מתפקידו. חג'ג' עבד בחברה 26 שנים, וכיהן בשורה של תפקידים בכירים. בתפקידו האחרון, כאמור, שימש כמשנה למנכ"ל ומנהל יחידת בוגרט
מערכת ice | 
יוסי חג'ג' (צילום פייסבוק/ קניון עופר מרום, יחצ)
חברת דלתא תעשיות בע"מ מודיעה היום על פרישתו של יוסי חג'ג', המשנה למנכ"ל, מתפקידו. חג'ג' עבד בחברה 26 שנים, וכיהן בשורה של תפקידים בכירים. בתפקידו האחרון, כאמור, שימש כמשנה למנכ"ל ומנהל יחידת בוגרט.
לפני תפקידו זה הוא הוביל את הקמת מפעלי החברה בויאטנם שהיום משמש כאחד מאתרי הייצור המובילים של החברה. בעברו חג'ג' שימש כסמנכ"ל הכספים של החברה. בתפקיד זה הוביל את הטעמת מערכות ERP והסדרת מערך הדיווח והתחזיות. כמו כן, בתפקידו האחרון קידם מספר גיוסי אג"ח מוצלחים, והיה שותף למהפך עסקי שהביא להפיכתה של החברה לחברה צומחת עם פריסה גלובלית.
אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל, מסר: "יוסי חג'ג' היה שותף פעיל ותרם רבות להצלחת החברה. אני מודה לו על עשרות שנים של שותפות ומקצועיות ומאחל לו הרבה הצלחה בדרכו החדשה".
לאחרונה דווח כי החברה לא תרכוש את גולף כפי שתכננה. ב-8 בפברואר 2023 קיבל דירקטוריון החברה הצעה לא מחייבת לרכישת מלוא הון מניות החברה בעסקת מזומן, לפי שווי חברה של 425 מיליון שקל, בכפוף להתקשרות בהסכמים מחייבים. עם זאת, לאחר משא ומתן ארוך, שני הצדדים החליטו לוותר על העסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה