שיווק ופרסום

סמסונג בשיתוף פעולה מפתיע: כך תזכו בגלקסי חדש במתנה

רוצים לזכות ב-Galaxy Flip 6? בגלשן בעיצוב אישי וגם ב-3,000 שקל לרכישה ברשת הביגוד בילבונג? סמסונג בשיתוף פעולה ונדיר

מערכת ice |  1
המתקפל של סמסונג ברובלוקס (צילום סמסונג)
סמסונג בשיתוף פעולה חדש עם בילבונג ישראל, במסגרתו יוכלו המשתתפים ליהנות מגלקסי חדש במתנה. אז איך זה עובד? גלישת הגלים הפכה בשנים האחרונות לתופעה עולמית שעולה בפופולריות שלה. ההכרה שהענף קיבל בעולם כענף אולימפי, וגם השתתפות של גולשים ישראלים גרמו ליותר ויותר ישראלים לגלות עניין בענף.
חברת סמסונג, נותנת החסות הראשית של אולימפיאדת פריז 2024, נותנת יחס מיוחד לקידום ענפי ספורט אקסטרימיים, ביניהם גם גלישת הגלים. כחלק ממאמציה של החברה לקדם את הענף גם מחוץ לתחומי האולימפיאדה, סמסונג פתחה בפעילות מקומית ייחודית בישראל, בשיתוף פעולה עם חברת בילבונג שידועה בקשר שלה לעולם גלישת הגלים.
במסגרת הפעילות, יצרו בילבונג וסמסונג ישראל סדרת סרטוני גלישה בהשתתפות "חני גלשנים", מעצב גלשנים ישראלי שמעצב בעיצוב אישי. בסרטונים, מקבלים הגולשים טיפים מקצועיים לבניית גלשנים ובנוסף מזמינים את הקהל הרחב להצטרף לפעילות מקוונת כדי לקבל את  האפשרות לזכות במהדורה מיוחדת של גלשן שנבנה על ידי חני יזכו גם ב- Galaxy Flip 6 ובנוסף ב-3,000 שקל שוברי קנייה ברשת חנויות בילבונג.

"חני גלשנים" (צילום: יח"צ)

מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: "סמסונג גאה לקדם את תרבות הגלישה בישראל. החיבור בין הטכנולוגיה המתקדמת של מכשירי ה-Galaxy Z החדשים לבין האנרגיה והחופש של הגלישה הוא טבעי. אנחנו מאמינים שסמארטפונים יכולים לשפר את חוויית הספורט, להתחבר לטבע ולספק כלים יצירתיים לתעד את הרגעים המרגשים ביותר".

צילום: יח"צ
ליאור ישראלי מנהל השיווק של בילבונג בישראל, "אנו גאים לשתף פעולה עם סמסונג, חברה שהיא מובילה בתחומה. שיתוף הפעולה הזה מאפשר לנו להביא את המותג שלנו לקהל חדש ולהציע לחובבי הגלישה חוויה טכנולוגית מתקדמת שמשלימה את אורח החיים שלהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סמסונג והברברת
    פטיש ברזל 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת כל המלל הזה בכתבה ולא כתבו איך זוכים !! בקיצור ברברת של חרטה בפירסום פר_אקסלנס !
    סגור