שיווק ופרסום

סקר קובע: 90% מבני דור ה-Z מעדיף שמותגים יתקשרו באמצעות וידאו

סקר שוק חדש של חברת המחקר Atomic Research, חושף פער משמעותי בין הביקוש של צרכנים לקבל תכני וידאו ממותגים וחברות, לבין המענה לביקוש. בנוסף, 73% מציבור הצרכנים מוכן לשתף את הדאטה שלו לטובת התאמה אישית. סמנכ"ל אידומו יותם בן עמי: "אופן התקשורת לבנות נאמנות למותג, ובסופו של דבר יבוא לידי ביטוי בשורת הרווח"
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
90% מבני דור ה-Z רוצים שמותגים יתקשרו איתם יותר באמצעות וידאו, ובמיוחד וידאו מותאם אישית, אינטראקטיבי ומבוסס AI. למותגים הפונים לצרכנים באמצעות וידאו מותאם אישית, לעומת וידאו רגיל, יש סיכוי גבוה עד פי 4 לייצר תחושת נאמנות בקרב הצרכנים, לעודד שימור וגיוס לקוחות חדשים.
סקר שוק חדש של חברת המחקר Atomic Research ושל חברת Idomoo הישראלית העוסקת בטכנולוגיית וידאו, חושף פער משמעותי בין הביקוש של צרכנים לקבל תכני וידאו ממותגים וחברות, לבין המענה לביקוש. הסקר נערך במדגם מייצג בקרב 2,008 נשאלים בוגרים בארה"ב ובבריטניה.
 
מהסקר עולה כי 83% מכלל הצרכנים, רוצים יותר תקשורת באמצעות וידאו ממותגים, עם העדפה לתקשורת מותאמת אישית, אינטראקטיבית ומבוססת  AI, אך רק 19% מכלל הצרכנים זוכים לקבל לעיתים קרובות סרטונים מהמותגים. 82% מהצרכנים שזכו לקבל וידאו ממותג, אומרים שהם אוהבים את התוכן. מגמה זו חזקה ביותר בקרב צרכנים צעירים, כולל דור ה-Z בשיעור של 85% ובעלי הכנסה גבוהה (87%). כלומר, מותגים יכולים לספק ללקוחותיהם את התקשורת המועדפת עליהם באמצעות הגדלת השימוש בוידאו והוספת וידאו לאסטרטגיית התקשורת הדיגיטלית של החברה.

יותם בן עמי, סמנכ"ל שיווק אידומו (צילום: יח"צ אידומו)
מהסקר עולה שבני דור ה-Z מגלים עניין רב בתקשורת וידאו מותאמת אישית, אינטראקטיבית ומבוססת AI. בהמשך למגמה משני הסקרים השנתיים האחרונים של Idomoo, ההעדפה לטכנולוגיות וידאו Next Gen גדולה במיוחד בקרב בני הדור הצעיר ובעלי הכנסה גבוהה. וידאו מותאם אישית (פרסונלי) מחברה ללקוח, יכול לייצר תחושת אמון והערכה למותג גבוהים פי 3-4 מצפייה בוידאו רגיל.
כך, שטכנולוגיית וידאו מותאם אישית הוא כלי נהדר לשימור לקוח, מזעור נטישה ואף גיוס לקוחות חדשים ותורם לשורת הרווח של החברה. פער בולט נוסף קיים בביקוש לוידאו מבוסס AI, מושג אשר נכנס לחיינו רק לאחרונה: בקרב בעלי הכנסה גבוהה ובני דור ה-Z הביקוש לוידאו מבוסס AI עומד על 77% ו-76% בהתאמה, לעומת 65% בקרב כלל הצרכנים
הדרישה לסרטונים מותאמים אישית נמצאת בעלייה וזה בא לידי ביטוי גם במוכנות של צרכנים לשתף דאטה לטובת התאמה אישית: 73% מציבור הצרכנים מוכן לשתף את הדאטה שלו לטובת פרסונליזציה. בפילוח לפי גילאים ניכר כי בני דור ה-Z המוכנות גבוהה במיוחד כאשר 81% מוכנים לשתף נתונים לטובת התאמה אישית. יותר צרכנים סומכים השנה על מותגים שישמרו על אבטחת המידע שלהם: עלייה  מ-68% ב-2023 ל-74% ב-2024.
"ממצאי הסקר השנה מהדהדים את מה שראינו בסקרי השוק שלנו בשנתיים האחרונות", אמר יותם בן עמי, סמנכ"ל השיווק של אידומו. "אנשים רוצים וידאו יותר מאי פעם. אבל הם גם רוצים שמותגים יפרצו את גבולות החדשנות בווידאו ויציעו וידאו מותאם אישית, אינטראקטיבי ומבוסס AI. הנתונים מצביעים על כך שאופן התקשורת בוידאו מסייע לבנות נאמנות למותג, ובסופו של דבר יבוא לידי ביטוי בשורת הרווח של החברה. זה נכון במיוחד לגבי מותגים שמשווקים לדור ה-Z, המתגמלים באופן עקבי שימוש בווידאו וחדשנות של מותגים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה