טלוויזיה

יונה אליאן חושפת: "חטפתי בוקס בבטן, בעטו בי"

בראיון חשוף השחקנית סיפרה על ההחלטה לסלק אותה מהקאמרי בצעירותה: "זה היה נורא, לא שכחתי את זה שנים יום אחד שייקה פגש אותי ברחוב ואמר לי: 'יונה, כמה זמן תרדפי אותי?', אז עניתי: 'עד המוות אני ארדוף אותך". חטפתי בוקס בבטן. הייתי צעירה נורא, בת 23. עשיתי שלושה תפקידים ראשיים ובעטו בי, העיפו אותי אחרי שלוש שנים"
מערכת ice |  1
יונה אליאן-קשת (צילום נתי שוחט פלאש90)
את השחקנית יונה אליאן, מי שזכתה פרס התיאטרון הישראלי ופרס אמ"י על מפעל חיים, לא צריך להציג. אבל הדרך להצלחה הגדולה לא הייתה קלה. בראיון לאינטימי עם רפי רשף הערב (חמישי) היא מספרת על כל המהמורות בדרך ואפילו על מנהל הקאמרי, ישעיהו ויינברג שסילק אותה.
אליאן סיפרה: "זה היה נורא, לא שכחתי את זה שנים יום אחד שייקה פגש אותי ברחוב ואמר לי: 'יונה, כמה זמן תרדפי אותי?', אז עניתי: 'עד המוות אני ארדוף אותך". חטפתי בוקס בבטן. הייתי צעירה נורא, בת 23. עשיתי שלושה תפקידים ראשיים ובעטו בי, העיפו אותי אחרי שלוש שנים".

"למה? אין לי מושג". היא טוענת. "אף אחד לא מספיק טוב בגיל הזה. שחקנים צריכים להתפתח, אומנים מתפתחים. גם זמרים לא יכולים לשמוע את השירים שלהם כשהקליטו כשהיו צעירים".
כמו כן היא בטוחה: "בטח שלא הייתי מספיק טובה, אבל אני חושבת שהיו צריכים לזהות את הפוטנציאל. האם הביקורת הזו הצליחה לשתק אותי? לא, אבל זה בהחלט גרם לי הרבה צער".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שם המשפחה אליאן, לא בא לו טוב (ל"ת)
    זיגמונד פרוינד 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור