טלוויזיה

כוכבת האח הגדול בווידוי: "הייתי בדיכאון, חודש לא יצאתי מהבית"

דיאן שוורץ הרגיזה חצי מדינה בעונה הקודמת של "האח הגדול", אבל הפרסום עשה את שלו ובעונה הנוכחית חזרה למסך עם "הסלון של דיאן" - בו היא מלווה את מודחי התוכנית. "זו היתה טראומה, אבל קיבלתי הזדמנות שניה", היא מודה
מערכת ice |  1
דיאן שוורץ
דיאן שוורץ היתה אחת הדמויות השנואות על הצופים בעונה הקודמת של "האח הגדול", ובריאליטי כמו בריאליטי סיפקה את הסחורה והרייטינג בעימותים, צעקות וריבים עם המתמודדים האחרים. אבל יחד עם הקללות זכתה דיאן לתשומת לב שמשתלמת לה כעת, והיא קיבלה פינה מיוחדת בעונה החדשה בשם "הסלון של דיאן", בה היא מלווה את מודחי העונה הנוכחית.
בראיון חשוף ל"ישראל היום" שמתפרסם הבוקר מתוודה שוורץ כי אכן "זה מחריד מה שעשיתי שם, אני מודעת לכך", אבל יחד עם זאת לא מתחרטת לרגע על כניסתה לבית האח והיתה עושה זאת שוב בלי היסוס: "בדיעבד זה הצליח לי כי התפרסמתי".

ברגעים הראשונים כשיצאה מבית האח לא היתה שוורץ מודעת לאמוציות שעוררה בקרב הצופים, ולא לקללות שספגה היא והוריה ברשת. כשהבינה מה חשבו עליה באמת מחוץ לבית, נפלה לדיכאון: "אחרי ההדחה מהתוכנית לא יצאתי מהבית במשך חודש. הסתתרתי. פחדתי. לא רציתי לשמוע אף אחד, לא אכלתי. ירדתי 4 ק"ג והייתי בדיכאון קשה. בגלל כל השנאה שנתקלתי בה ברשת, ממש פחדתי לצאת לרחוב".
הטראומה שעברה לדבריה, גרמה לה להתקרב לדת: "אני מרגישה שקיבלתי מתנה גדולה מאלוהים", אמרה, "אני קוראת פרקי תהילים ומדליקה נרות כל שישי כבר קרוב לשנה. אני מרגישה שהברכות שבאות עלי מגיעות מהקדוש ברוך הוא, ואני שרופה על ללכת לירושלים. להתקרב לדת זה מדהים".
 
יחד עם זאת, ההתקרבות לדת לא אומרת שתפסיק להצטלם בבגדי ים. ההזדמנות השניה שקיבלה בטלוויזיה, לדבריה, מצילה אותה: "יוצאי ריאליטי סוחבים איתם את כל המשקעים והטראומות במשך עשר או 20 שנה, ואני קיבלתי מתנה לחזור לטלוויזיה וזה כמו טיפול מזורז. אני מרגישה שאני ממש באה ומטפלת בטראומה שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נמאס מהסלוניקאי עלה מעל הגובה שלו
    מנה 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סלוניאי י עלה מעל הגובה שלו
    סגור