טלוויזיה

אורנה בנאי נשברת מגעגועים: "מת מרגישות יתר, סבל בעולם"

הקומיקאית דיברה בגעגוע על אחיה המנוח: "היו לנו המון שיחות נפש. תמיד היה אומר לי כמה אנחנו דומים ברגישות, רגישות יתר הוא קרא לזה. הוא נורא סבל פה, בעולם ובסוף הוא מת מזה, מרגישות יתר"
מערכת ice | 
אורנה בנאי (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
מאיר בנאי ז"ל נפטר כבר לפני שש שנים ממחלת הסרטן והוא הותיר אחריו חלל רב למשפחה ולעולם התרבות. הערב (רביעי) בסדרה "מחוברים" של HOT, הקומיקאית והשחקנית אורנה בנאי, אחותו, עלתה לקבר של אחיה וסיפרה לאביה ואמה שהגיעו גם כן לקבר, על הקשר הקרוב עם אחיה הבכור והאהוב. 
בנאי סיפרה: "לפני חמש שנים מאיר מת. אני זוכרת בהתחלה כשהיו משמעים שירים שלו ברדיו והיו אומרים: 'מאיר בנאי זכרונו לברכה', הייתי אומרת 'זה היה, מה? מה הקשר בין מאיר לז"ל?'. אני זוכרת שכילדה מאוד הערצתי אותו, היה לי גם איזה מין יראה מפניו. מאוד מאוד חזק מאיר היה, בנוכחות שלו".

עוד היא סיפרה: "מאיר היה האדם הכי מרוכב, לדעתי, שפגשתי בחיי. היו לנו המון שיחות נפש. תמיד היה אומר לי כמה אנחנו דומים ברגישות, רגישות יתר הוא קרא לזה. הוא נורא סבל פה, בעולם ובסוף הוא מת מזה, מרגישות יתר".
כמו כן הקומיקאית אמרה: "ומאז שהוא עזב אני מנסה עד כמה שאני יכולה לחיות עם פחות סודות, פחות כעסים, פחות בושה. אני מנסה עד כמה שאני יכולה להיות שלמה, לא מושלמת, שלמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה