טלוויזיה

אחרי 8 שנים בתאגיד: המגיש הבכיר עוזב - "עובד על פרויקטים חדשים"

הכותב והמגיש הבכיר של "כאן דיגיטל" אהוד עזריאל מאיר משתף בראיון ל-ice על הדרך הארוכה והמרתקת שעבר כיוצר תוכן ומגיש, וגם על היעד הבא: "מתחיל לעבוד על כמה פרויקטים"
אפרת קרסנר |  1
כאן 11 (צילום שי אפשטיין, shutterstock)
אחרי כמעט עשור, אחד מאנשי הדיגיטל הבולטים שלה עוזב: אהוד עזריאל מאיר הגיע לתאגיד השידור הישראלי ב-2016 והיה בין מייסדי מחלקת הדיגיטל, והמגישים הראשונים שלה.
כעת, לאחר תקופה ארוכה של 8 שנים ושורה של פרויקטים גדולים מאחוריו, הוא משתף בראיון ל-ice סודות מאחורי הקלעים וגם חושף מה היעד הבא שלו.
 
אהוד שיתף בראיון ל-ice כי העבודה בתאגיד הייתה תקופה מאוד טובה עבורו: "הרגשתי שעשיתי הרבה מאוד דברים. פגשתי אנשים מדהימים, שמהם למדתי. והיום אני גם במאי, וגם תסריטאי, וגם עורך וידאו אז כאילו הכל ביחד וזאת השאיפה - ליצור הרבה תוכן וקריאטייב".
על היעד הבא שלו משתף מאיר, יהיה עבודה של יצירת תוכן עבור חברה פרטית: "אני הולך ליצור תוכן בחברת נדל"ן שקוראים לה 'אופק הנדסה ויזמות'. כמו שיש יוצרי תוכן וסושיאל בחברות הייטק, אז זה מה שאני הולך לעשות בחברה. ובמקביל אני מתחיל לעבוד עכשיו על כמה פרויקטים של תוכן וגם לעשות סדנאות, וסדרות לכל מיני דברים".
 
מאיר שיתף כי הסיבה לעזיבה עבורו היא בעיקר הרצון לחוות דברים חדשים, ולהתנסות בפרויקטים אחרים. עוד חשף מאיר כי בתחילת דרכו בתאגיד השתדל להימנע מכתיבת ויצירת תכנים העוסקים ביהדות, דווקא בגלל היותו אדם מאמין: "הקפדתי לא לעשות שום תוכן שקשור ליהדות כי יש נטייה לחשוב שאם אתה דתי בתקשורת אז אתה סוג של רב או מש"ק דת".
בעצם סוג של נרמלת את הדמות של אדם דתי בתקשורת, שהוא לא סתם אדם שאמור לקרב אותנו למסורת אלא שיש לו חיים רגילים כמו כולם
"כן, אני חושב על זה יותר במובן של אנשים שעושים מערכונים ועושים תוכן. לא היה משהו כזה. אני יודע שבתאגיד הם כן רצו בהתחלה שאלך לכיוון הזה, ואני אמרתי שאני לא רוצה. ודווקא הסרט הראשון שעשיתי על דתיים, זה היה 3 שנים אחרי שהתחלתי לעבוד שם. בעיקר הרגשתי שזה שיש לי כיפה זה לא אומר שאני אמור להיות השליח של היהדות".
 
מה סוד ההצלחה של כאן דיגיטל?
"אני חושב שהכוח שהיה לנו בדיגיטל, בשנים הראשונות, שהוא היה מאוד מגוון. הגיוון הזה יצר המון קונפליקטים, אבל המטרה הייתה אחת - שיהיה שיח. לדעתי זאת פעם ראשונה שהיה גוף תקשורת שבו המקום היה מורכב מאנשים שונים. נגיד היה את מלך זילברשלג, החרדי, והיה את לוסי איוב, שהיא הערבייה ועוד אנשים שייצגו אוכלוסיות שונות בחברה. היו הרבה וויכוחים אבל תמיד זה היה ברוח טובה וזה מה שנתן לנו את הכוח הכי גדול. גם מה שאלעד טנא (מקים חטיבת הדיגיטל של התאגיד), אני חושב שהייחודיות שלו, שהוא ידע לחבר בין אנשים שונים והוא היה עם המון יצירתיות ובגלל זה גם כאן 11 בדיגיטל, הוא היה הכי טוב מכולם".
מה הבעיה במקומות אחרים?
"הבעיה היא שאנשים היום מפחדים לשמוע צדדים אחרים, אין דבר שיותר מזעזע אותי מהחרמות האלה - והסיבה שאנשים צועקים, כמו המנהיגים, שאומרים 'אל תדברו כי אלה פאשיסטים' או כי 'אלה פרוגרסיבים' זה כי הם יודעים שאם הם ידברו אחד עם השני, ולא יהיו חרמות, אז הם פתאום יבינו שלא הכל שחור ולבן. הדיגיטל בשנים הראשונות, הצליח להציג מורכבות, פשוט נרמלנו את זה שכולנו פה ביחד. והתוכן יצא כל כך טוב  בגלל שהיה הרבה דעות". 
 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בכיר ??
    יפית 05/2025/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין כולם בכירים , אז איפה הזוטרים ? אף פעם לא שמעתי עליו
    סגור